  • 11. Data: 2006-05-01 15:39:34
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Chyba powinno być : nie są bezstronni???

    Tak, a wlasciwie mialo byc "stronniczy";-)

    > A jeśli nie są bezstronni to jak zrobić, żeby ich ( ten cały SR i SO )
    > wyłączyć a sprawę przenieść poza województwo "macierzyste"?

    Zlozyc odpowiednie wnioski o wylaczenie sedziego w trybie art. 41 kpk, ale
    "po kolei", kazdego sedziego z osobna, proba wylaczenia calego sadu raczej
    sie nie ma prawa powiesc.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-05-01 19:42:52
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Michał Wilk <m...@g...pl> napisał(a):

    > Zlozyc odpowiednie wnioski o wylaczenie sedziego w trybie art. 41 kpk, ale
    > "po kolei", kazdego sedziego z osobna,
    Ten zabieg to zwykła sztuczka, kuglarstwo prawne. Może zresztą odbić się
    czkawką, bo przy entym sędzim - zabraknie logicznych argumentów.A jak
    medialnie się rozniesie, to dno.

    >proba wylaczenia calego sadu raczej
    > sie nie ma prawa powiesc.
    Napisałeś "raczej" - coś ci chodzi po głowie?
    Dla mnie przeniesienie sprawy poza województwo i to dalekie, to sprawa być
    albo nie być.
    Korporacja (ta) zemśći się. Naraziłem im się przy innych okazjach i wiem, że
    czyhają na moją głowę.
    Ratujcie ludziska.

    pzdr
    JZS

  • 13. Data: 2006-05-01 20:11:05
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Ten zabieg to zwykła sztuczka, kuglarstwo prawne. Może zresztą odbić się
    > czkawką, bo przy entym sędzim - zabraknie logicznych argumentów.A jak
    > medialnie się rozniesie, to dno.

    Zadna sztuczka, jesli rzeczywiscie zaden z sedziow nie jest bezstronny, a
    wiec co do kazdego wystepuja uzasadnione watpliwosci co do bezstronnosci -
    to nalezy starac sie go wylaczyc. Swoja droga udowodnic to wszystkim sedziom
    w wojewodztwie - to bylby precedens:)

    > Napisałeś "raczej" - coś ci chodzi po głowie?

    Jesli instytucja wylaczenia odnosi sie do pojedynczego sedziego, to nie
    mozna jak sie wydaje wylaczyc calego sadu. Gdzies mi sie kolacze jakies
    orzeczenie, ktore wlasnie zakwestionowalo taka mozliwosc, ale teraz nie
    pomne.

    > Dla mnie przeniesienie sprawy poza województwo i to dalekie, to sprawa być
    > albo nie być.

    Nie ma srodkow prawnych, jesli sam SR nie bedzie wnioskowal o przeniesienie
    sprawy. Ale musisz spojrzec na to zupelnie z innej strony - jesli
    rzeczywiscie sedziowie beda stronniczy, jesli nie uwzglednia Twoich wnioskow
    o wylaczenie itd, to jest to powod do uwalenia wyroku SR, a jesli nie to byc
    moze podstawa kasacji (szczegolnie jesli sad popelnil jeszcze inne bledy).
    SN juz chyba nie jest w Twoim wojewodzwie (chyba ze mazowieckie:)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 14. Data: 2006-05-02 08:43:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):

> [...]
    > albo nie być.
    > Korporacja (ta) zemśći się. Naraziłem im się przy innych okazjach i wiem, że

    przeciez pozostanie CI apelacja i kasacja. Jezlei bedziesz miec dowody
    na tronniczosc to ja nie widze problemu.

    P.

  • 15. Data: 2006-05-02 08:43:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > przeciez pozostanie CI apelacja i kasacja. Jezlei bedziesz miec dowody
    > na tronniczosc to ja nie widze problemu.

    wytnij 'apelacje' :)

    P.

  • 16. Data: 2006-05-02 10:26:08
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał,
    > przeciez pozostanie CI kasacja. Jezlei bedziesz miec dowody
    > na stronniczosc to ja nie widze problemu.

    Zaiste, niezbadane są wyroki polskich sądów. Myśli decydentów ludzkich
    losów często pokrętnymi ścieżkami chadzają. Przeżyłem już jedną sądową farsę
    i na gwałt szukam sposobów uniknięcia następnej. Im w niższej instancji
    nastąpi szczęśliwy dla mnie finał - tym lepiej.
    Ja po prostu dmucham - już - na letnie...
    pzdr
    JZS

  • 17. Data: 2006-05-02 11:34:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):

    [ciach ...]

    A może niezbadane są twoje myśli ...
    Pomyślałeś może że to ty się mylisz, a nie inni dokoła?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 18. Data: 2006-05-02 13:00:30
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A może niezbadane są twoje myśli ...
    > Pomyślałeś może że to ty się mylisz, a nie inni dokoła?

    Pomyślałem Johnson, przemyślałem, przeanalizowałem dokumenty, zeznania
    świadków,pisemne uzasadnienie wyroku i Johnson : tutaj akurat się nie mylę.
    Chociażby przyjęcie apelacji przez SO potwierdza, że "cóś" było nie tak. I
    boję się, że nadal będzie nie tak jak powinno. Stąd moje wątpliwości.
    pzdr
    JZS

  • 19. Data: 2006-05-02 13:44:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):

    > Pomyślałem Johnson, przemyślałem, przeanalizowałem dokumenty, zeznania
    > świadków,pisemne uzasadnienie wyroku i Johnson : tutaj akurat się nie mylę.

    Jakby była możliwa tylko jedna interpretacja możliwa to pewnie sąd
    zrobiłby tak jak sobie myślisz. A skoro zrobił jednak inaczej to nie
    jestem pewny twojego toku rozumowania.
    Wydaje mi się że należysz do ludzi, których nie można przekonać. Pewnie
    swoje wiesz i nic tego nie zmieni, nawet wyrok SN.

    > Chociażby przyjęcie apelacji przez SO potwierdza, że "cóś" było nie tak.

    Przyjęcie apelacji oznacza tylko i wyłącznie to że złożyłeś apelację w
    terminie i nie zawiera ona braków formalnych.

  • 20. Data: 2006-05-02 13:59:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Janusz Z. Sawicki napisał(a):
    > Chociażby przyjęcie apelacji przez SO potwierdza, że "cóś" było nie tak.

    "przyjęcie" apelacji oznacza jedynie, że nie popełniłeś błędu przy jej
    pisaniu
    nic więcej

    KG