  • 11. Data: 2019-08-18 09:33:34
    Temat: Re: Anomizacja wyroków
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.08.2019 o 08:51, ąćęłńóśźż pisze:

    > Co do anonimizacji to wystąp (lub poproś kogokolwiek) do sądu o
    > udostępnienie treści wyroku z uzasadnieniem w trybie dostępu do
    > informacji publicznej (mają na to dwa tygodnie, ale czasem trzeba
    > ponaglić), to sąd sam Ci zanonimizuje.
    > Udostępnienie może nastąpić w formie umieszczenia orzeczenia w portalu
    > orzeczeń sądu (ministerstwa sprawiedliwości).

    Dzięki - dobry pomysł, choć pewnie zrobię to sam.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-08-18 11:54:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.08.2019 o 07:54, Shrek pisze:
    > No i tu zaskoczenie - i tak i nie. Tak - to znaczy pomysł na "wygaszanie
    > umów" nie jest nowy - jest to haniebna praktyka i zatwierdzona przez TK,
    > jak jeszcze był niezalażny.

    ta, niezależny od rozumu i zdrowego rozsądku:))))))

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-08-18 19:08:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-18 o 07:02, Shrek pisze:
    > Tęgie umysły myślały jak wyruchać obywatela:P
    A w przeliczeniu na złotówki to ile państwo zyskało na takim prawie?

    Robert

  • 14. Data: 2019-08-18 19:14:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-18 o 07:54, Shrek pisze:
    > jest to haniebna praktyka i zatwierdzona przez TK, jak jeszcze był
    > niezalażny.
    To co spowodowało odmienny wyrok od Twojego przekonania?
    TK się pomylił?
    TK skoro mógł, to przychylił się oczekiwania rządu?

    Robert

  • 15. Data: 2019-08-18 19:15:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > A w przeliczeniu na złotówki to ile państwo zyskało na takim prawie?
    >
    > Robert

    Państwo zapewne mniej niż politycznie ci którzy mogli przeprowadzić
    operacje oficjalnie po niskich kosztach dzięki ominięciu zwykłego
    prawa. Całkiem możliwe że się mylę ale jak dla mnie jest to pierwsza
    narzucająca się linia wyjaśnienia.

    Jak ktoś krótko, (dość) zwięźlę wyjaśni dlaczego się mylę to będę
    wdzięczny [chyba ;-) ].

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2019-08-18 19:44:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To co spowodowało odmienny wyrok od Twojego przekonania?

    TK pytaj. Jest uzasadnienie w sieci K 26/09 OIDP - ostrzegam, że onkolog
    tylko na NFZ;) Z tym, że wtedy badano ogólnie fakt wygaszania stosunków
    pracy "po uważaniu" a nie osób korzystających z uprawnień związanych z
    rodzicielstwem.

    > TK się pomylił?

    Moim zdaniem tak. Z tym, ze to nie do końca była "pomyłka" a raczej
    świadome działanie.

    > TK skoro mógł, to przychylił się oczekiwania rządu?

    Tak.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2019-08-18 19:49:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A w przeliczeniu na złotówki to ile państwo zyskało na takim prawie?

    Straciło - poważnie. Ostatnio nawet się tłumaczyli w komisji rolnictwa,
    dlaczego po reformie, gdzie mieli oszczędzić kupę kasy kosztuje to...
    drożej.

    Przecież nie myślisz chyba że nowym pisim dali mniej... A likwidacja
    stanowiska była oczywiście fikcyjna - ogłoszenie z zakresem obowiązków
    kropka w kropkę powódki (akurat te są dość dokładnie w takich
    instytucjach opisane) nosiło numer... dwa. Sąd do tego nie odniósł się w
    ogóle.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-08-20 02:34:29
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > ciążach - przynajmniej nie udało mi się takiego wyroku znależć - a
    > pewnie by był. Wygląda na to, że to nowa praktyka, zainicjowana przez
    > Beatę "prowadzę politykę prorodziną" Szydło. Wygląda na to. że wcześniej
    > nikomu aż takie kurewstwa nie przychodziły do głowy.

    > Lekcja jest taka, że jeśli jakieś prawo umożliwia popełnienie jakiegoś
    > kurewstwa, to mimo deklaracji i solennych zapewnień to kurewstwo
    > zostanie przez władzę popełnione - tu polecam causus Zbigniewa
    > Babalskiego (z pełnomocnictwem od pani Beaty Szydło) - co mówił i co

    Paniusia rozwaliła dzisiaj następny samochód. Tym razem sama prowadziła.

    --
    animka