  • 1. Data: 2019-08-16 23:07:45
    Temat: Jest prokuratorskie śledztwo ws. podcięcia gardła lalce z wizerunkiem abp. Jędraszewskiego
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://dzienniknarodowy.pl/jest-prokuratorskie-sled
    ztwo-ws-podciecia-gardla-lalce-z-wizerunkiem-abp-jed
    raszewskiego/

    Prokuratura Okręgowa w Poznaniu wszczęła z urzędu postępowanie ws.
    obrzydliwego "występu" w poznańskim gejowskim klubie, gdzie doszło do
    podcięcia gardła lalce z umieszczonym na niej zdjęciem arcybiskupa Marka
    Jędraszewskiego.

    Jeden z uczestników konkursu Mr Gay Poland 2019 imitował podcięcie
    gardła dmuchanej lalce z wizerunkiem krakowskiego hierarchy. Mężczyzna
    miał na sobie także koszulkę z czerwonymi plamami, które miały
    przypominać krew. O sprawie pisze Onet i portal ten dodaje, że
    prokuratura podjęła śledztwo po tym jak pojawiło się medialne
    nagłośnienie całego skandalu.

    Rzecznik Prokuratury Okręgowej w Poznaniu Michał Smętkowski powiedział,
    że śledczy sprawdzą czy autor tego "występu" popełnił przestępstwo.
    Interwencję już wcześniej zapowiedział Rzecznik Praw Obywatelskich Adam
    Bodnar. Arcybiskup Marek Jędraszewski jest na celowniku lewicy od czasu,
    gdy 1 sierpnia w kazaniu w Bazylice Mariackiej mówił o ideologii LGBT i
    promocji homoseksualizmu wraz z innymi dewiacjami jako o "tęczowej zarazie".

    za: DoRzeczy.pl

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-16 23:38:42
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-16 o 23:07, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-16 23:42:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 23:38, RadoslawF pisze:
> [...]
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    ty pedale:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-08-17 14:05:59
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

  • 5. Data: 2019-08-17 14:09:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.08.2019 o 14:05, RadoslawF pisze:

    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    widać zaciąłeś się dzisiaj przy goleniu, a złość piękności szkodzi:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-08-18 12:17:51
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

  • 7. Data: 2019-08-20 02:28:47
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-18 o 12:17, RadoslawF pisze:

    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Czy nie lepiej zamilknąć niż się podniecać pisaniem w każdym poscie
    formułek? To jest naprawdę nudne.
    Poza tym jest coś takiego jak KF.

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-08-20 14:39:08
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-20 o 02:28, Animka pisze:

    > Czy nie lepiej zamilknąć niż się podniecać pisaniem w każdym poscie
    > formułek? To jest naprawdę nudne.
    > Poza tym jest coś takiego jak KF.

    Jest.
    I wszelakie trolle namawiają do ich stosowania innych a sami
    z nich nie korzystają. Wyjaśnisz dlaczego?
    Czy będziesz twierdziła że jednak stosujesz a tylko ja ci wypadłem.