    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Subject: Anomizacja wyroków
    Date: Sat, 17 Aug 2019 15:03:04 +0200

    Dostałem uzasadnienie do wyroku w "mojej" sprawie. Ponieważ kilka osób
    się interesowało to tak jak obiecałem chcę to wystawić, żeby
    zainteresowani mogli sobie poczytać jak wygląd obecnie stan
    praworządności (zwłaszcza w zakresie konstytucyjności i zgodności z
    prawem unijnym) w naszym państwie.

    Pytanie co muszę zanonimizować? Dane pozwanego - to instytucja publiczna
    więc nie ma takie potrzeby, ani nawet sensu? Nazwisko pani premier Beaty
    S., sekretarza stanu, pełnomocnika ds powołania KOWR - również nie
    bardzo - w końcu to funkcjonariusze publiczni, zresztą ich dane są
    dostępne. Nazwiska sędziów, ławników i protokolantów - również chyba nie
    ma powodu do ich ukrywania. Zgryz mam z pełnomocnikiem pozwanego. Niby
    nie ma specjalnego powodu do jego ujawniania, ale też jako, że jest
    etatowym pracownikiem instytucji państwowej to też nie ma chyba powodu,
    żeby jakoś fakt jego działalności dla tej instytucji ukrywać.

    --
    Shrek