    From: "flashi" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - pytanie ..
    Date: Fri, 9 Sep 2005 15:53:12 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1d8baff05ed567ae98a1fc@news.task.gda.pl...

    > Moim zdaniem to oszustwo, poniewaz ostatnie zdjecie zawiera pioro. Poza
    > tym jesli towar bez piora jest niesprawny/bezuzyteczny to nalezalo to
    > podkreslic w aukcji, ze towar jest niesprawny, a tam wcale czegos nie
    > ma.

    bo ja wiem ... wyraznie jest napisany spis tresci co zawiera zestaw ...
    jak sie nie czyta tak to juz jest ...
    ale jesli sprzedawca jednak nie chce wymienic ew dosprzedac piorka to nie
    wroze im kariery na rynku ... zreszta w sklepie jest podobnie ... niewielka
    pomoc ze strony sprzedawcy a to jedynie w trakcie zakupow :>