  • 51. Data: 2015-07-17 17:36:09
    Temat: Re: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jul 2015, Marek wrote:

    > Interesuje Cię chyba towar i jego jakość a nie sprzedawca, prawda?

    Nie.
    Nie tylko.
    Proste jak drut kolczasty - co Ci z najlepszej pompy, jak zostanie
    ona dostarczona za późno?

    I druga strona medalu - komentarz na allegro jest za *transakcję*.
    Czyli jak gościu wpisał 700W a wysłał 500W, to rzecz jasna
    ocena transakcji jest "na drzewo".
    Ale jak wysłał pompę 500W, której wydajność jest podła "bo to
    najtańszy model i tak ma", to przecież ocena transakcji (o ile
    nie obiecywała gruszek na wierzbie) jest "perfekcyjnie", prawda?

    I w ten sposób na ocenie najlepiej wychodzą sprzedawcy, którzy
    sprzedają badziewie i NIE podają krytycznych informacji :>

    > Klient nie potrzebuje sprzedawcy tylko towaru/usługi.

    Jak wyżej.
    Ocena na allegro *NIE JEST* oceną towaru!
    Jest oceną transakcji sprzedaży: czy na czas - tania przesyłka
    przez wielką wodę oczywiście ma prawo iść półtorej miesiąca
    i nie ma problemu, jeśli sprzedawca to NAPISAŁ, czy opakowane
    wystarczająco, czy *zgodne z opisem* (i nie odzwierciedla to
    jakości towaru).

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2015-07-17 17:42:22
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jul 2015, Kubuś Puchatek wrote:

> [...]
    dowych-klucze-nasadowe-109-yato-i4859244688.html

    > Produkty YATO są markowe??? (pytam się bez złośliwości)

    No cóż... nie są to noname, zdecydowanie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2015-07-17 23:34:53
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Produkty YATO są markowe??? (pytam się bez złośliwości)

    Jakas marka to jest. Calkiem przyzwoite narzedzia. Mam ich nitownice
    pneumatyczna, klucze nasadowe dlugie i pare innych drobiazgow, wszystko
    dzielnie pracuje od lat bez sladow zuzycia. Moze jakbym prowadzil
    calodobowy warsztat na 3 zmiany, to moze szukalbym czegos
    solidniejszego, jakby mnie Yato zawiodlo.
    Yato nalezy do Toya S.A. jak pare innych marek, ktorych narzedzi nie
    znam, albo nieliczne nie przypadly mi do gustu. I tak skosnookie ludziki
    to robia, ale wazne, kto ich pilnuje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 54. Data: 2016-03-01 12:38:28
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak jak masło i słoma, znaczy Toya.

    -----

  • 55. Data: 2016-03-01 12:40:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ciekawe, kogo pozwać: spółkę cywilną czy wspólników solidarnie ;-)

    -----