  • 1. Data: 2015-07-10 20:46:58
    Temat: Allegro i brak towaru
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Kupiłem w aukcji "kup teraz" przedmiot w atrakcyjnej dla mnie cenie,
    zapłaciłem za niego ale po kilku godzinach dostałem e-maila z informacją
    o zwrocie wpłaty z powodu niedostępności towaru.

    Czy mogę domagać się wydania przedmiotu i mam w tym jakieś szanse czy
    też taki zwrot anuluje transakcję definitywnie i jestem na przegranej
    pozycji?

    JaceK

  • 2. Data: 2015-07-10 21:03:21
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    O ile masz ze dwa lata czasu na chodzenie po sądach to możesz domagać się wydania
    rzeczy. Anulowanie wpłaty nic nie zmienia. Często delikwentowi wystarczy wysłać
    ładnie sformułowane pismo z wezwaniem i przedmioty się tajemniczo odnajdują.

  • 3. Data: 2015-07-10 22:00:44
    Temat: Re: Allegro i brak towaru
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaceK JaceK@wu_pe.pe_el ...

> [...]
    >
    > Czy mogę domagać się wydania przedmiotu i mam w tym jakieś szanse czy
    > też taki zwrot anuluje transakcję definitywnie i jestem na przegranej

    Co kupiłes?
    Podaj linka.