  • 1. Data: 2007-10-24 23:25:01
    Temat: Allegro mnie zdenerwowało...
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie, chciałbym wnieść sprawę do sądu przeciw serwisowi
    Allegro.
    Zostało mi zablokowane konto, miałem też drugie, którego nie używałem.
    Blokada 1go automatycznie spowodowała blokadę 2go (to działa jak
    automat).
    Zostało mi obiecane, że 2gie konto zostanie także odblokowane po
    uregulowaniu
    spraw na 1 koncie i jego odblokowaniu. OK. Uregulowałem 1 konto i
    zostałoło
    odblokowane. Jednakże admini sobie zastrzegli, że mogę używać tylko i
    wyłącznie
    1 konta. Drugiego mi nie odblokują i nie pozwolili założyć nowego.
    Uważam, że po uregulowaniu spraw z 1 kontem, regulamin powinien
    obowiązywać
    nadal w tej samej treści jak przed blokadą. Usługi serwisu Allegro są
    ogólnodostępne
    dla całej społeczności i nie powinno być takiej segregacji lepszy/
    gorszy.
    Czuję sie tym pokrzywdzony, że allegro mnie tak traktuje.
    Czy sprawę mogę wnieść u siebie w miejscu zamieszkania? I pod co
    podciągnąć
    takie zabranianie mi korzystania w pełni z ich usług i nie traktowania
    mnie jak
    obywatela gorszej jakości...
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-25 02:18:14
    Temat: Re: Allegro mnie zdenerwowało...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PawelM wrote:
    > Czuję sie tym pokrzywdzony, że allegro mnie tak traktuje.

    Olej i nie używaj.

  • 3. Data: 2007-10-25 06:22:31
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    PawelM pisze:

> [...]
    > Zostało mi zablokowane konto, miałem też drugie, którego nie używałem.
    > Blokada 1go automatycznie spowodowała blokadę 2go (to działa jak

    Z tego co pamietam posiadanie dwoch kont przez jedna osobe jest
    niezgodne z regulaminem Allegro.

    pzdr. ledres

  • 4. Data: 2007-10-25 06:24:07
    Od: ledres <l...@o...pl>

    PawelM pisze:

> [...]
    > Zostało mi zablokowane konto, miałem też drugie, którego nie używałem.
    > Blokada 1go automatycznie spowodowała blokadę 2go (to działa jak

    Z tego co wiem posiadanie dwoch kont przez ta sama osobe jest niezgodne
    z regulaminem Allegro.

    pzdr. ledres

  • 5. Data: 2007-10-25 06:38:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    a punkt 5.12 regulaminu przeczytales?

  • 6. Data: 2007-10-25 06:54:56
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Mam pytanie, chciałbym wnieść sprawę do sądu przeciw serwisowi
    > Allegro.

    Nie płaci, nie czyta regulaminu i jeszcze chce się sądzić.
    Faktycznie jakiś gorszy jesteś :-)

    K.

  • 7. Data: 2007-10-25 06:57:31
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    ledres pisze:
    > Z tego co wiem posiadanie dwoch kont przez ta sama osobe jest niezgodne
    > z regulaminem Allegro.

    Aktualnym, jednak w momencie gdy kolega akceptował regulamin takie
    postanowienia w nim zawarte nie były.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

  • 8. Data: 2007-10-25 07:31:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Oct 2007 08:24:07 +0200,
    ledres <l...@o...pl> screamed:

    > Z tego co wiem posiadanie dwoch kont przez ta sama osobe jest niezgodne
    > z regulaminem Allegro.

    Bzdura. Moze zamiast "z tego co wiem" w koncu przeczytac regulamin?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:31:06 user up 11505 days, 21:26, 1 user, load average: 0.98, 0.18, 0.12 ]

    What matters is not the length of the wand, but the magic in the stick.

  • 9. Data: 2007-10-25 08:55:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Bzdura. Moze zamiast "z tego co wiem" w koncu przeczytac regulamin?

    a o czym mowi wg ciebie punkt 5.12
    jak dla mnie allegro moze go interpretowac w tej kwestii jak chce

  • 10. Data: 2007-10-25 08:55:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Suchowski" <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> napisał w
    wiadomości news:ffpepg$7t9$1@node1.news.atman.pl...

    > Aktualnym, jednak w momencie gdy kolega akceptował regulamin takie
    > postanowienia w nim zawarte nie były.

    a ty skad wiesz kiedy on ten regulamin akceptowal?