  • 21. Data: 2007-10-26 06:20:57
    Temat: Re: Allegro mnie zdenerwowało...
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Oct 2007 11:05:02 -0700,
    PawelM <p...@o...pl> screamed:

    A gdzie napisalismy, ze tak robiles?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:19:49 user up 11506 days, 20:14, 1 user, load average: 0.99, 0.28, 0.06 ]

    "I used to be sad because I had no woman. Then I met a man who had no hands."

  • 22. Data: 2007-10-26 07:03:09
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    Tu:
    Nie płaci, nie czyta regulaminu i jeszcze chce się sądzić.
    Faktycznie jakiś gorszy jesteś :-)

    Tu:
    Na drugi raz płać w terminie a nie będzie kłopotów.

    Tu:

    Pzdr.

  • 23. Data: 2007-10-26 07:20:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Oct 2007 00:03:09 -0700,
    PawelM <p...@o...pl> screamed:
> [...]
    > Mowi o tym, ze tworzenie dodatkowych kont (ktore jest dozwolone)
    > nie moze sluzyc do lamania regulaminu, tj: omijania platnosci,

    Chodzilo mi o galaz watku z moja rozmowa z szerszeniem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 09:20:26 user up 11506 days, 21:15, 1 user, load average: 0.99, 0.28, 0.06 ]

    Terminal glare: A look that kills...

  • 24. Data: 2007-10-26 09:33:11
    Od: "fot" <f...@n...pl>

    > Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    Opisz wszystko, dolacz ksera dowodow (karte ze szpitala czy cos, dowody ze
    wyslales pozniej towar lub zwrociles kase), napisz na poczatki pisma
    streszczenie, napisz, ze jest to twoje zrodlo dochodow i wyslij poleconym.
    Moze ktos sie zlituje.

    K.

  • 25. Data: 2007-10-26 20:37:47
    Od: PawelM <p...@o...pl>

> [...]
    > wyslales pozniej towar lub zwrociles kase), napisz na poczatki pisma
    > streszczenie, napisz, ze jest to twoje zrodlo dochodow i wyslij poleconym.
    ...tak właśnie zrobiłem, wysyłałem do Allegro...zlitowali się i mi
    odblokowali konto.
    Fakt, że wszystko dokładnie uregulowałem co do grosza z każdym !!!
    Ale gdyby nie to no to po prostu wyglądałoby to jak zwykłe oszustwo.
    Pzdr.