  • 11. Data: 2007-10-25 10:23:59
    Temat: Re: Allegro mnie zdenerwowało...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ZauraK" <z...@z...zaurak> napisał w wiadomości
    news:ffppto$d3i$1@news.onet.pl...

    > A to jest znajome?
    > "Zalogowanie oznacza akceptację Regulaminu Allegro w aktualnym brzmieniu*
    > (ostatnia aktualizacja: 25-07-2007, więcej informacji na stronie Nowości i
    > komunikaty)
    > * nie dotyczy osób, które rozwiązały umowę z Allegro"
    > Nic dodać, nic ująć.

    no i czego to wg ciebie dowodzi?

  • 12. Data: 2007-10-25 10:27:11
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    --
    ZauraK

  • 13. Data: 2007-10-25 11:18:27
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 16:25:01 -0700, PawelM napisał(a):

    > Czuję sie tym pokrzywdzony, że allegro mnie tak traktuje.

    Na drugi raz płać w terminie a nie będzie kłopotów.

    --
    ===Tomy===

    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem."

  • 14. Data: 2007-10-25 11:49:09
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > Nie płaci, nie czyta regulaminu i jeszcze chce się sądzić.
    > Faktycznie jakiś gorszy jesteś :-)
    ...no i tu się mylisz...
    Sprzedawałem duuuużo na allegro, miałem status super sprzedawcy...
    konto zostalo mi zablokowane przez negatywne komentarze, które
    dostałem z powodu pobytu w szpitulu!!! nie moglem ani wyslac przesylek
    ani odpowiedziec na emaile uzytkownikow czy serwisu allegro... ot cale
    zamieszanie z zablokowaniem konta.
    Pzdr.

  • 15. Data: 2007-10-25 11:50:58
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > Na drugi raz płać w terminie a nie będzie kłopotów.
    juz odpowiedzialem dlaczego zostalo zablokowane ...
    negatywne komentarze!!! (z powodu niemożności wysłania towaru)
    nigdy nie zostalo mi zablokowane konto z powodu nie zaplacenia.
    a ta blokada to 1 raz odkad mam konto, zalozone w 2000r.
    Pzdr.

  • 16. Data: 2007-10-25 11:51:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > dostałem z powodu pobytu w szpitulu!!! nie moglem ani wyslac przesylek

    i co?
    lezales 2 tygodnie nieprzytomny?
    nie miales laptopa, dostepu do netu, zaufanej osoby?

  • 17. Data: 2007-10-25 12:21:21
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > i co?
    > lezales 2 tygodnie nieprzytomny?
    > nie miales laptopa, dostepu do netu, zaufanej osoby?
    no nie mialem kompa przy sobie...
    swoje sprawy zalatwiam sam... akurat nie moglem udostepnic.
    tak czy siak konto zostalo mi zablokowane z powodu negatywow.
    nadmienie, ze po wszystkim, wszystkie!!! paczki ktore nie wyslalem
    zostaly wyslane lub zostaly zwrocone pieniadze! po czym odblokowali
    mi to konto. lecz drugiego juz nie.
    Pzdr.

  • 18. Data: 2007-10-25 12:32:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > mi to konto. lecz drugiego juz nie.

    juz sie ciebie o to pytalem, ale mi nie odpowiedziales "a punkt 5.12 regulaminu
    przeczytales? "

  • 19. Data: 2007-10-25 12:48:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Oct 2007 10:55:11 +0200,
    szerszen <s...@t...pl> screamed:

    > a o czym mowi wg ciebie punkt 5.12
    > jak dla mnie allegro moze go interpretowac w tej kwestii jak chce

    Mowi o tym, ze tworzenie dodatkowych kont (ktore jest dozwolone)
    nie moze sluzyc do lamania regulaminu, tj: omijania platnosci, podbijania
    cen w aukcji drugim kontem, etc.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 14:47:33 user up 11505 days, 2:42, 1 user, load average: 0.98, 0.18, 0.12 ]

    .signature not found! reformat hard drive? [Yn]

  • 20. Data: 2007-10-25 18:05:02
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > Mowi o tym, ze tworzenie dodatkowych kont (ktore jest dozwolone)
    > nie moze sluzyc do lamania regulaminu, tj: omijania platnosci, podbijania
    > cen w aukcji drugim kontem, etc.
    ...a gdzie ja napisalem ze tak robilem????? na 1szym koncie mialem
    status
    super sprzedawcy, uzywalego go do celow firmowych...mialem drugie
    konto
    z zerowym stane, ktorego w ogole nie uzywalem !!!
    Juz napisalem za co zostalo mi zablokowane konto ! I ja o tym wiem i
    admini tez.
    z powodu negatywow z nie wyslane paczki i brak konktu !!!
    Pzdr.