    From: PawelM <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro mnie zdenerwowało...
    Date: Wed, 24 Oct 2007 16:25:01 -0700

    Witam
    Mam pytanie, chciałbym wnieść sprawę do sądu przeciw serwisowi
    Allegro.
    Zostało mi zablokowane konto, miałem też drugie, którego nie używałem.
    Blokada 1go automatycznie spowodowała blokadę 2go (to działa jak
    automat).
    Zostało mi obiecane, że 2gie konto zostanie także odblokowane po
    uregulowaniu
    spraw na 1 koncie i jego odblokowaniu. OK. Uregulowałem 1 konto i
    zostałoło
    odblokowane. Jednakże admini sobie zastrzegli, że mogę używać tylko i
    wyłącznie
    1 konta. Drugiego mi nie odblokują i nie pozwolili założyć nowego.
    Uważam, że po uregulowaniu spraw z 1 kontem, regulamin powinien
    obowiązywać
    nadal w tej samej treści jak przed blokadą. Usługi serwisu Allegro są
    ogólnodostępne
    dla całej społeczności i nie powinno być takiej segregacji lepszy/
    gorszy.
    Czuję sie tym pokrzywdzony, że allegro mnie tak traktuje.
    Czy sprawę mogę wnieść u siebie w miejscu zamieszkania? I pod co
    podciągnąć
    takie zabranianie mi korzystania w pełni z ich usług i nie traktowania
    mnie jak
    obywatela gorszej jakości...
    Pozdrawiam.