  • 1. Data: 2004-07-12 04:10:36
    Temat: Allegro CD... :-(
    Od: "[RED-689]" <rainforest@WYTNIJ_TOva.pl>

    Witam

    Zalozmy ze ktos zostal oszukany na Allegro (w tym wieksza ilosc osob..).
    Osoba ktora przywlaszczyla sobie gotowke jest osiagalna fizycznie i zostanie
    wytropiona czy istnieje szansa na odzyskanie gotowki? Byl juz ktos z Panstwa
    w takiej sytuacji?

    Pozdrawiam

    Dla zainteresowanych link (przestroga)
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2111095 z czego sporo komentarzy
    jeszcze nie jest wystawiona.

  • 2. Data: 2004-07-12 06:11:55
    Temat: Re: Allegro CD... :-(
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    [RED-689] napisał(a):

> [...]
    > wytropiona czy istnieje szansa na odzyskanie gotowki? Byl juz ktos z Panstwa

    Tak. Był. Bezpłatne Ubezpieczenie Kupujących jako temat do odszukania w
    systemie Pomocy Allegro

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-07-12 06:27:08
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > wytropiona czy istnieje szansa na odzyskanie gotowki? Byl juz ktos z Panstwa

    1. Allegrowicz rejestruje się : 2004-05-13 21:35:08
    - zatem allegro posiada jego aktualny adres korespondencyjny

    2. Allegrowicz loguje się : 2004-07-09 16:45:54
    - zatem konto jest nadal aktywne, nalezy zglosic do serwisu fakt iz konto z
    taka iloscia komentarzy rezyduje nadal, zglosic do weryfikacji niepoprawnosc
    aderesu.

    3. Poddać analizie komentarze pozytywne, starać się nawiązać kontkat z osobami
    które zakupiły i otrzymały towar, najlepiej po wpłacie na konto (takich form
    płatności na aukcjach szukaj)lub odebrały towar osobiście.

    4. Nie można też wykluczyć VIS MAIOR z uwagi na fakt, iż kilka aukcji o dużej
    wartości zakończyło się pozytywnie, zalecam ostrożność procesową, komentarze są
    wystawione w przeciągu 3 dni więc możliwe jest iż podstawą niewywiązania sięz
    transakcji jest nieprzewidywalna okolicznośc (nie znam faktów twojego zdarzenia)

    5. Jeśli powyższe nie da pozytywnego rezultatu, zgłąszaj na policję fakt
    oszustwa lub proces cywilny o nakierowany na wykonanie umowyu.

  • 4. Data: 2004-07-12 07:47:02
    Od: "[RED-689]" <rainforest@WYTNIJ_TOva.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Allegrowicz rejestruje się : 2004-05-13 21:35:08
    > - zatem allegro posiada jego aktualny adres korespondencyjny

    Moze byc to skrzynka 'dziadkow' ktorzy nie wyciagaja korespondencji....

> [...]
    konto z
    > taka iloscia komentarzy rezyduje nadal, zglosic do weryfikacji

    Jakos tak w tym dniu wplacalem dopiero kwote.... :-(

> [...]
    form
    > płatności na aukcjach szukaj)lub odebrały towar osobiście.

    Komentarze jak komentarze. Do osob wystawiajacych pozytywne (rowniez za
    telefony) napisalem o podanie adresu z paczki

> [...]
    sięz
    > transakcji jest nieprzewidywalna okolicznośc (nie znam faktów twojego

    VIS MAIOR? Nie bardzo rozumiem.....

    > 5. Jeśli powyższe nie da pozytywnego rezultatu, zgłąszaj na policję fakt
    > oszustwa lub proces cywilny o nakierowany na wykonanie umowyu.

    To wlasnie zamierzam zaraz uczynic. Zwlaszcza ze komorka juz nie odpowiada,
    adres domowy sie nie zgadza....

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-12 07:58:29
    Od: l...@v...pl

    > Komentarze jak komentarze. Do osob wystawiajacych pozytywne (rowniez za
    > telefony) napisalem o podanie adresu z paczki

    Własnie o takie zachowanie mi chodziło.
    Czy wysyłając przelew do banku podawałeś dokładne dane odbiorcy - posiadacza
    rachunku bankowego ?

    > VIS MAIOR? Nie bardzo rozumiem.....

    Siła wyższa- czynnik niezalezny od sprzedawcy.

    > Pozdrawiam

    Co rozumiesz pod stwierdzeniem adres nie odpowiada ?

  • 6. Data: 2004-07-12 08:33:07
    Od: "[RED-689]" <rainforest@WYTNIJ_TOva.pl>

    > Własnie o takie zachowanie mi chodziło.
    > Czy wysyłając przelew do banku podawałeś dokładne dane odbiorcy -
    posiadacza
    > rachunku bankowego ?

    Tak ale wplacalem na Poczcie (...znasz podejscie Poczty Polskiej). Tez o tym
    myslalem. W zasadzie powinni porownac dane adresowe z nr. konta.
    Dowiedzialem sie za to ze konto to internetowy BreBank.

    > Siła wyższa- czynnik niezalezny od sprzedawcy.

    Nie sadze (jak i reszta uzytkownikow). Komorka zamilkla. Ktos chcial
    zablokowac konto bedac juz na policji. Rzekomo juz i tak po wrotkach bo
    czyste.....

    Pozdrawiam :-(

  • 7. Data: 2004-07-12 09:09:57
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > myslalem. W zasadzie powinni porownac dane adresowe z nr. konta.
    > Dowiedzialem sie za to ze konto to internetowy BreBank.

    UWAGA:
    Kiedy płaciłeś na poczcie ?
    Jeśli to był zwykły przekaz jest szansa aby go zablokować

  • 8. Data: 2004-07-12 10:55:09
    Od: "[RED-689]" <rainforest@WYTNIJ_TOva.pl>

    > UWAGA:
    > Kiedy płaciłeś na poczcie ?
    > Jeśli to był zwykły przekaz jest szansa aby go zablokować

    Dokladnie to samo doradzila mi rzesko myslaca kobieta. Chwala naszej
    ociezalej Poczcie Polskiej! :-) Pomykam po bombonierke dla Pani z poczty
    (wycofala wplate juz z glownej centrali). Zal mi tylko ludzi ktorzy pozbyli
    sie kasy....

    Jednak w polsce powinno sie wprowadzic prawo Hamurabiego :-) bo to dziki
    kraj.....

    Pozdrawiam i bardzo dziekuje za rady

  • 9. Data: 2004-07-12 11:26:38
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > sie kasy....
    >
    > Jednak w polsce powinno sie wprowadzic prawo Hamurabiego :-) bo to dziki

    Nie zostawiaj spawy, musimy pomóc innym którzy zostali wyrolowani.

    Podziękuj babce z poczty - to ewenement i skarb.

  • 10. Data: 2004-07-13 07:32:23
    Od: "[RED-689]" <rainforest@WYTNIJ_TOva.pl>

    > Podziękuj babce z poczty - to ewenement i skarb.

    Wiem. Dokladnie to zrobilem bo jestem b. zadowolony z przebiegu calej sprawy
    :-)
    Byla to juz zabawa nie w godziny ale minuty.Rownie dobrze mogla polozyc
    lache i nie ruszajac tylka z siedzenia powiedziec ze wplata zostala juz
    przelana.
    Cofali przelew juz z glownej centrali w Bydgoszczy.

    Prosze zobaczyc.

    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2111095

    Tylko od czasu kiedy ja wystawilem komentarz ile pojawilo sie nowych.
    Rzekomo jedna z oszukanych osob cala sprawe przekazala do Gazety Wyborczej i
    Uwagi. Ale to juz i tak po fakcie. Mysle ze ktos kto to zrobil liczyl sie z
    ew. konsekwencjami i juz macha wszystkim z samolotu do Londynu, Paryza, Oslo
    czy innego pieknego miasta....