  • 11. Data: 2014-10-08 06:43:12
    Temat: Re: Alkomat policyjny jako dowod w sadzie - czy mozna go odrzucic? Wymagane przeglady itp...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-07 21:29, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Atoprzepraszam.
    > Są "obowiązkowe" przy badaniu na drodze?

    NIe wiem czy są obowiązkowe, ale wydaje mi się, że tylko takich policja
    używa. Nawet AlcoBlow, który de facto służy tylko wstępnej selekcji i
    żadnych norm chyba spełniać nie musi (no prawie żadnych;), jest
    elektrochemiczny.

    > Z wrażenia zajrzałem do PoRD (przy okazji protestu Piotrka zresztą)
    > i tam jest tylko o "elektronicznym". Czyli "spalinowy" (utleniający)
    > się łapie. Ale może w ustawie "o trzeźwości" (albo gdzie indziej)
    > są dalsze zastrzeżenia.

    Myślę, że nie ma. Możliwe, że po prostu tylko elektrochemiczne mają
    odpowiednie papiery.

    Shrek.