  • 1. Data: 2014-10-04 19:10:36
    Temat: Problem z "sąsiadem"....
    Od: aga <a...@n...eu>

    Dzisiaj mialam taka sytuacje. Maz spal w pokoju gdzie jest dzwonek
    domofonu, przechodzila jakas dziewczyna i specjalnie nacisnela na ok 10
    sekund dzwonek przez co obudzila meza. Po jakis 5 minutach znowu sie
    wrocila i znowu specjalnie nacisnela domofon, wtedy maz sie wkurzyl i
    wyszedl na balkon i wydarl sie na nia ze jeszcze raz zadzwoni do
    zobaczy. Dziewczynka ok 10 lat. Nawet nie wiedzialam ze to z tamtego
    domu ta dziewczynka (przyjechala z rodzinka do nich). bo od nie dawno
    tam mieszkamy. Po jakims czasie, myslalam ze z przeprosinami idzie jej
    ojciec i zadzwonil domofonem i zaczal meza wyzywac od najgorszych, ze to
    nie jego corka sie bawila domofonem itd, chcial sie bic, ale maz nie dał
    sie sprowokowac, pozniej mu grozil ze nie wyjdzie na ulice bo go zaje..
    . ( moj maz slusznej postury, ale nie lubi sie bic, nie chce miec klopotow)
    Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

  • 2. Data: 2014-10-04 19:40:12
    Temat: Re: Problem z "sąsiadem"....
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-10-04 19:10, aga pisze:

    > Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

    Tak.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-10-05 01:22:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > . ( moj maz slusznej postury, ale nie lubi sie bic, nie chce miec klopotow)
    > Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

    Odłożyć słuchawkę. Szczrgólnie jak się idzie spać. Po co szarpać sobie
    nerwy.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-10-05 07:36:06
    Od: aga <a...@n...eu>

    > Odłożyć słuchawkę. Szczrgólnie jak się idzie spać. Po co szarpać sobie
    > nerwy.

    Nawet jak jest słuchawka odłożona to i tak dzwoni, ale i tak nawet jakby
    tak było to nie robiłbym tak bo może ktoś z rodziny by przyszedł albo
    coś, a nie ktos kto sobie robi zarty i denerwuje.

  • 5. Data: 2014-10-05 11:48:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 07:36, Użytkownik aga napisał:

    > Nawet jak jest słuchawka odłożona to i tak dzwoni, ale i tak nawet jakby
    > tak było to nie robiłbym tak bo może ktoś z rodziny by przyszedł albo
    > coś, a nie ktos kto sobie robi zarty i denerwuje.

    A to już zależy od rodzaju instalacji.
    1. Nie instaluje się domofonu w pokoju.
    2. Nie zgłasza się takich pierdółek policji, no chyba że
    ktoś jest przewidujący i ma podpięte nagrywanie.
    3. Nie krzyczy się na widoczne z okna czy balkonu 10 letnie
    dziewczynki bo prawdziwy winowajca siedzi cicho w miejscu
    niewidocznym z góry.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-05 12:15:31
    Od: aga <a...@n...eu>

> [...]
    > 3. Nie krzyczy się na widoczne z okna czy balkonu 10 letnie
    > dziewczynki bo prawdziwy winowajca siedzi cicho w miejscu

    To co ma pozwolić żeby weszła na głowe. Niech się pobawi klockami a nie
    sąsiada domofonem.
    I jak z nim przez domofon nie rozmawiał, tylko stał na balkonie i
    sąsiedzi inni słyszeli, więc świadków ma. Mnie również

  • 7. Data: 2014-10-05 13:08:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.10.2014 19:10, aga pisze:

    > Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

    Poniekąd. Dobrze by było mieć je nagrane.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 8. Data: 2014-10-05 13:29:23
    Od: aga <a...@n...eu>

    W dniu 2014-10-05 13:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Poniekąd. Dobrze by było mieć je nagrane.

    Gdyby wiedzial ze przyszedl z jakimis pretensjami,straszeniem itd to
    pewnie by wzial cos do nagrywania, maz myslal ze przyszedl przeprosic.

  • 9. Data: 2014-10-05 21:32:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-05 12:15, Użytkownik aga napisał:

> [...]
    > I jak z nim przez domofon nie rozmawiał, tylko stał na balkonie i
    > sąsiedzi inni słyszeli, więc świadków ma. Mnie również

    A teraz się zastanów na co ma świadków ?
    Bo wedle opisu na to że nakrzyczał na dziesięciolatkę
    zauważoną z balkonu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-10-05 21:55:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "aga" <a...@n...eu> napisał w wiadomości

    > Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

    Ja bym po prostu jutro, jak opadną emocje pogadał z sąsiadem przy piwie,
    kawie czy co tam lubicie. Bo takie spory graniczne potrafią bardzo
    uprzykrzyć życie. Wyjaśnij mu, że podejrzewasz córkę o złośliwość. A na
    przyszłość, to w takich wypadkach po prostu mówi się rodzicom, o co chodzi,
    a nizeszczy przez balkon, bo to bez sensu.