    From: "artekfy" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alkohol w miejscu publicznym
    Date: Sun, 13 Jul 2003 15:59:50 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@masqte.tkdami.net

    Zostałem 2 misiace temu spisany przez patrol za spożywanie alkoholu w
    miejscu publicznym wraz z kilkoma znajomymi. Policjanci i strażnicy
    wylegitymowali, potwierdzili dane, o alkohol nie spytali, nie szukali (a nie
    było go juz kiedy podeszli). Stwierdzili ze mają dowód z monitoringu (to
    akurat super blef, bo jeden z kumpli, który najbardziej ostentacyjnie
    wymachiwał butelką, więc jego monitoring powinien przede wszystkim zauważyć
    nie został spisany tylko dlatego, że chwile przed podejściem patrolu odszedł
    za potrzebą i kiedy wrócił po chwili kazali mu stanać z boku i nie
    przeszkadzać). Poinformowali, ze zostanie skierowany wniosek do sądu
    grodzkiego i w przeciągu kwartału otrzymamy wezwania na rozprawę. Dotychczas
    nic nie dostalem. Miejsce akcji: pasaż Schillera w miescie Łodzi. Co
    sądzicie: przyjdzie wezwanie, zasądzą karę za wykorczenie? Czy może też
    zawalone sądy nie mają czasu na takie bzdury odkąd nie ma kolegiów?
    Zaznaczam, ze dotychczas byłem nie notowany. Czekam na opinie
    Pozdrawiam
    artekfy