  • 1. Data: 2003-07-13 00:51:06
    Temat: pytanie o subskrypcje
    Od: ".:: 78 ::." <n...@a...sorry>

    czesc

    czy istnieje serwis, w ktorym mozna zasubskrybowac, poprzez email, informacje na
    temat wydawanych rozporzadzen przez ministrow, uchwalonych ustaw etc. ?
    (i nie chodzi mi o sama tresc np. ustawy, lecz wzmianke, ze po poprostu takowa
    ustawa zostala uchwalona; to samo sie tyczy rozporzadzen itp.)

    pozdrawiam
    78

  • 2. Data: 2003-07-13 10:34:16
    Temat: Re: pytanie o subskrypcje
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

> [...]
    takowa
    > ustawa zostala uchwalona; to samo sie tyczy rozporzadzen itp.)

    Cala masa:-) np. w portalu http://www.prawo.hoga.pl
    pozdr.
    ewcia

  • 3. Data: 2003-07-14 16:08:04