  • 11. Data: 2007-08-22 17:04:30
    Temat: Re: Alkohol i alkomat
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 18:56:15 +0200, Szerszen zeznał(a):

    no a nie wolno w takim wypadku ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 12. Data: 2007-08-22 17:06:22
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 18:34:33 +0200, Nostradamus zeznał(a):

> [...]
    > w stężeniu przekraczającym 0,5 % objętościowych alkoholu.
    >
    > 2. Stan po użyciu alkoholu zachodzi, gdy zawartość alkoholu w organizmie
    > wynosi lub prowadzi do: A
    >
    > 1) stężenia we krwi od 0,2 ? do 0,5 ? alkoholu albo
    >
    > 2) obecności w wydychanym powietrzu od 0,1 mg do 0,25 mg alkoholu w 1 dm3.
    >
    > 3. Stan nietrzeźwości zachodzi, gdy zawartość alkoholu w organizmie wynosi
    > lub prowadzi do:
    >
    > 1) stężenia we krwi powyżej 0,5 ? alkoholu albo
    >
    > 2) obecności w wydychanym powietrzu powyżej 0,25 mg alkoholu w 1 dm3.

    zamiast wklejac ustawe przeczytalbys 96 par 1 kpow :)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 13. Data: 2007-08-22 17:07:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug

    > zamiast wklejac ustawe przeczytalbys 96 par 1 kpow :)

    Orientujesz się o czym jest ten wątek??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2007-08-22 17:10:20
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 17:06:22 +0000, stern zeznał(a):

    > zamiast wklejac ustawe przeczytalbys 96 par 1 kpow :)

    Par. 2 oczywiście

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 15. Data: 2007-08-22 17:15:10
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 19:07:05 +0200, Nostradamus zeznał(a):

    > Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > Orientujesz się o czym jest ten wątek??

    że ty uważasz, że pan prowadził pod wpływem, a ja się zastanawiam dlaczego
    został ukarany, skoro sprawa powinna trafić do sądu

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 16. Data: 2007-08-22 17:24:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug

    > że ty uważasz, że pan prowadził pod wpływem, a ja się zastanawiam dlaczego
    > został ukarany, skoro sprawa powinna trafić do sądu

    Piszesz bez ładu i składu.
    Nie interesuje mnie to nad czym się zastanawiasz ale temat jaki rzucił
    watkotwórca. Dotychczasowy przebieg nie bardzo pasował do nazwy grupy. Po
    części to też twoja zasługa.

  • 17. Data: 2007-08-22 17:28:29
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug

    > a ja się zastanawiam dlaczego
    > został ukarany, skoro sprawa powinna trafić do sądu

    A skąd ta bzdurna informacja, że został ukarany nie przez sąd???????

  • 18. Data: 2007-08-22 17:32:25
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 19:24:51 +0200, Nostradamus zeznał(a):

    > Piszesz bez ładu i składu.

    przestań za przeproszeniem piep***.
    Co jest bez ładu i składu?

    kierowca został ukarany? Podobno tak, więc próbowałem wyciągnąć czy na
    pewno, bo w kpow jest wyraźny zakaz nałożenia mandatu w takiej sytuacji.

    > Nie interesuje mnie to nad czym się zastanawiasz ale temat jaki rzucił
    > watkotwórca. Dotychczasowy przebieg nie bardzo pasował do nazwy grupy.

    moje pytanie nie były prawne ? :D

    Czy też nazwa grupy zobowiązuje do wklejania ustaw ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 19. Data: 2007-08-22 17:33:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    >
    > Co jest bez ładu i składu?
    Twój styl pisania.

    > kierowca został ukarany? Podobno tak

    Podobno baby gadały............ Autor wątku żadnych konkretów na temat
    "karania" nie podał a tyś się przyczepił.

    > bo w kpow jest wyraźny zakaz nałożenia mandatu w takiej sytuacji.

    O tym wie każdy ciołek i matołek. Tym bardziej na tej grupie.

    > moje pytanie nie były prawne ? :D

    Było infantylne.

    > Czy też nazwa grupy zobowiązuje do wklejania ustaw ?

    Gdybym nie wkleił ARTYKUŁU z właściwej ustwawy (a nie USTAWY) to byście
    dalej bajdurzyli o d.... Maryni.

  • 20. Data: 2007-08-22 17:35:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug

    > a skąd informacja, że został ?

    No właśnie. Skąd?
    Ale nie to zagadnienie wątkotwórca poddał pod dyskusje.