  • 11. Data: 2006-10-31 07:09:16
    Temat: Re: Alimenty a zarobki
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Łukasz Nysztal" <l...@s...net> napisał w wiadomości
    news:ei598l$mng$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Obecnie sądy odchodza od "procentowego" ustalania wysokosci alimentow.

    a czy ja mowie ze ustalaja alimenty provcentowo tylko i wylacznie,
    twierdze jedynie ze wiekszych alimentow niz 60% poborow sciagnac mu nie
    moga, bo musi mu cos na zycie zostac, chyba wyraznie napisalem "do 60%"

  • 12. Data: 2006-10-31 09:38:39
    Od: "hirondelle" <h...@g...pl>

    Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

    > Z tym poglądem się nie zgodzę. Na obojgu rodzicach spoczywa obowiązek
    > utrzymania dziecka, ale pokaż mi matkę, przy której jest dziecko i ma
    > zasądzone alimenty. O tym, że takie jak ojciec, to już nawet nie
    > wspominam.

    Robisz częsty błąd zapominając, że sprawowanie osobistej opieki nad
    dzieckiem takze stanowi jego utrzymywanie, w znaczeniu zarówno prawnym jak i
    praktycznym. Wystarczy policzyć ile kosztowałaby opiekunka do dziecka 24 h
    na dobę i juz masz wkład finansowy matki - na pewno dużo, dużo większy niz
    przeciętne alimenty.