  • 1. Data: 2006-10-30 11:38:04
    Temat: Co oznacza prowadzenie dzialalnosci gospodarczej
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    WItam,

    Jest mianowicie taka hipotetyczna sytuacja:
    zarejestrowana DG (spolka cywilna) nadany regon, nadany NIP.
    Przedsiebiorstwo nie dziala, tzn nic nie robi, nie ma majatku ani kapitalu.
    Sklada deklaracje comiesieczne z kwota 0.
    Zus nakazuje zlozyc oswiadczenie ze z chwila rozpoczecia prowadzenia
    dzialanosci zostana poinformowani o tym itp.
    Po roku spolka jest rozwiazana, wyrejestrowana itd.

    Teraz pytanie czy firma prowadzila dzialalnosc gospodarcza czy byla tylko
    zarejestrowana i nie prowadzila dzialalnosci.

  • 2. Data: 2006-11-02 06:27:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 Oct 2006 13:38:04 +0200, emes napisał(a):

    > Teraz pytanie czy firma prowadzila dzialalnosc gospodarcza czy byla tylko
    > zarejestrowana i nie prowadzila dzialalnosci.

    Jesli nie miała żadnego przychodu, ani kosztu = nie prowadziła
    działalności.
    Gdzieś widziałem definicję określającą rozpoczęcie działalności, tylko w
    tym momencie nie jestem w stanie przytoczyć w której ustawie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy