  • 1. Data: 2003-07-26 22:11:21
    Temat: Alimenty,a praca !!
    Od: "suSZi" <s...@i...pl>

    Witam

    Moje pytanie byc moze juz padlo na tej grupie.Ale trudno zaryzykuje.
    Juz przeszlo od roku dostaje alimenty z ZUS-u.Jestem studentem i na wakacje
    chcialbym sobie troche dorobic.
    Jaką prace moge podjąć, aby nie stracić alimentow.Slyszalem, ze tylko na
    umowe-zlecenie - Czy to prawda ?
    Może zależy to od wysokosci dochodu ? Zgodnie z tym co pisze ZUS, to
    Warunki przyznania świadczeń z Funduszu Alimentacyjnego

    O przyznanie świadczeń z Funduszu na okres od 1 czerwca 2002 r. do 31
    grudnia 2003 r. może ubiegać się osoba, która spełnia następujące warunki:

    przeciętny miesięczny dochód na osobę w rodzinie uprawnionego do alimentów
    ustalony według zasad, o których mowa niżej, nie przekracza kwoty 612 zł;
    pomimo przekroczenia kwoty 612 zł świadczenia przysługują, jeżeli łączna
    kwota przekroczenia dochodu przypadająca na wszystkich członków rodziny
    uprawnionego do alimentów nie równoważy łącznej kwoty świadczeń, które
    przysługiwałyby na członków rodziny, spełniających warunki do uzyskania
    świadczeń i świadczenia były wypłacane w poprzednim okresie świadczeniowym
    choćby przez jeden miesiąc.