  • 1. Data: 2003-07-26 19:07:23
    Temat: chamstwo na parkingu
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Witam

    Miałam dziś dość nieprzyjemne zdarzenie i nie chciałabym tego puścić płazem.
    Pojechaliśmy z rodziną nad mały zalew. Przed wiazdem byla informacja -
    tabliczka, że parking jest płatny 3 zł od aut osobowych 5 od autobusów za
    cały dzień. Przed wiazdem nikt opłat nie pobierał podobnie na parkingu,
    dopiero ok. godziny 14 (jak już było pełno) i część ludzi zaczęła wyjeżdżać
    pojawił się szlaban i chłopak parkingowy. Tylko, że zaśpiewał on sobie za
    parking 5 zł !!! - chociaż nasz samochód za ustobus ciężko wziąć, nawet na
    busa jest za mały, ot zwykłe auto osobowe. Swoje żądanie umotywował tym, że
    zmienił się właściciel a tabliczka została po starym, na pytanie dlaczego
    nie było go tu wcześniej i nie udzielono nam takiej informacji przy wiezdzie
    stwierdził, że dopiero przyjechał, a już kompletnie nikt nie chciał nam
    wytłumaczyć dlaczego ta tabliczka ciągle tam tkwi. W końcu zawołał
    właściciela, straszny burak, który stwierdził, że teraz on tu rządzi i mamy
    zapłacić 5 zł, no a tabliczkę to przecież on może w każdej chwili zdjąć,
    tylko dlaczego nie zrobił tego do tej pory? Dlaczego ten chłopak nie stał
    tam jak ludzie wjeżdżali a dopiero jak zaczęli wyjeżdżać? Chcieliśmy dostać
    pokwitowanie (paragon fiskalny, fakturę, cokolwiek w tym stylu) powiedział,
    że nie ma sprawy i wrzucił nam do samochodu kawałek kartki z pieczątką, na
    której jest jedynie nazwa firmy, żadnej daty, kwoty, podpisu itd itp.
    I nie chodzi mi ju o te dwa złote, ale to zwykłe wyłudzanie pieniędzy.
    Podawanie kłamliwych informacji. Bardzo mnie to zdenerwowało i nie mam
    ochotę popsuć humor również właścicielowi, na pewno zrobię mu reklamę wśród
    znajomych. Czy mogę zrobić coś więcej? Czy istnieją jakieś środki,
    możliwości prawne?

    Dzięki za pomoc.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-07-26 21:26:17
    Temat: Re: chamstwo na parkingu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Odmowa wystawienia faktury, rachunku jest przestępstwem skarbowym (na
    wykroczenie nie może spaść) więc złóż zawiadomienie. Dowodem będzie ta
    karteczka. Dobrze by było, jakby kilka osób mogło to poświadczyć. Może znasz
    kogoś innego, co tam parkował?