  • 1. Data: 2003-12-18 21:43:00
    Temat: Alimenty?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam serdecznie!
    Prosze o informacje, czy tesciowa moze domagac sie alimentow od swojej
    synowej. Interesuje mnie - ewentualna - podstawa prawna, gdyz Kodeks
    Rodzinny i Opiekunczy raczej milczy w w/w temacie.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2003-12-19 01:20:55
    Temat: Re: Alimenty?
    Od: "Seba" <g...@o...pl>

    Teściowa? Alimenty na siebie???
    Z jakiej racji??

    Jesli mąż utrzymuje swoją matkę z powodu jej niezdolności do pracy, choroby,
    ubezwłasnowolnienia itp..., rozwód orzeczono z winy żony, a mąż wykaże, że
    poprzez rozwiązanie małżeństwa popadł w niedostatek - może by się coś
    dało... - moim zdaniem - ale to byłyby alimenty na MĘŻA, nie teściową.
    Inaczej nie ma podstawy