  • 1. Data: 2003-05-09 04:45:57
    Temat: Alimenty
    Od: "JURGON" <J...@O...PL>

    Witam szanownych grupowiczow.Mam nastepujace pytanie:mój znajomy ma
    zasądzone alimenty w kwocie 500 zł na córke.Jego żona pobierała te
    swiadczenia z funduszu alimentacyjnego,a On wpłacał do funduszu 100zł/mies.W
    lutym br fundusz wstrzymał Jego ex-żonie wypłate świadczeń,gdyż Jej dochody
    wzrosły,przekroczyły jakis próg i świadczenia z funduszu ponoć sie nie
    należaly.Kolega nadal jednak wpłacal co miesiąc ową kwote 100zł.Sytuacja
    taka trwała ponad 3 miesiące(kolega nie był zorientowany,że ex-żonie
    wstrzymano wypłate świadczeń z funduszu-fudusz Go o tym fakcie nie
    informował).Po upływie ok 3,5 miesięcy kobieta zlożyła doniesienie do
    Prokuratury,że kolega uchyla się od obowiązku alimetacyjnego.Moje pytanie
    brzmi:czy w tej opisanej sytuacji mogą mojemu kumplowi zrobić sprawe karną z
    artykułu o uchylanie się od obowiązku alimentacyjnego?Przecież wpłacał w
    czasie tych 3 miesięcy pieniądze do funduszu(w mniejszej co prawda niż
    zasądzono kwocie),a to fundusz wstrzymał wypłate.Prosze o odpowiedż
    Szanownych grupowiczów.

  • 2. Data: 2003-05-10 01:01:45
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

    Za mało szczegółów ale na90% nic mu nie mogą zrobić.