  • 81. Data: 2009-09-18 23:22:29
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    > "Solidarnościowy"... Gówno możesz sobie nazywać różą, a nadal będzie tak
    > samo śmierdzieć - a w tym przypadku to smród starego, dobrego
    > "bykowego", jednego z ulubionych podatków każdego faszysty.

    Pytanie dotyczyło sposobu naprawy obecnego systemu to go podałem.

    Gdyby to ode mnie zależało to bym sprawę postawił jasno - nie ma emerytur.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 82. Data: 2009-09-18 23:25:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Pytanie dotyczyło sposobu naprawy obecnego systemu to go podałem.

    To ma być naprawa?!?!?!

    > Gdyby to ode mnie zależało to bym sprawę postawił jasno - nie ma emerytur.

    Kononowicz, taka jego mać...

  • 83. Data: 2009-09-18 23:33:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Uważasz, że jak ktoś chce dziecko to jest debilem co nie umie używać
    > antykoncepcji?

    Nie, debilem jest ten, dla kogo uniknięcie podatku (bykowe) czy dostanie
    kasy na małą popijawę (bykowe) to dobry argument za produkcją potomstwa.

    Pomijam już taki detal, że bez technologii pozwalającej na tanią
    kolonizację nowych światów dodatni przyrost naturalny to kompletny debilizm.

    > Dzieci utrzymają ich rodzice jeśli nie będą musieli tyle łożyć na starców.

    Sęk w tym, że rodziny wielodzietne to w większości przypadków rodziny
    patologiczne, w których i rodzice, i dzieci, i starcy są utrzymywani
    przez innych - za pośrednictwem państwa.

  • 84. Data: 2009-09-18 23:52:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Nie, debilem jest ten, dla kogo uniknięcie podatku (bykowe) czy dostanie
    > kasy na małą popijawę (bykowe) to dobry argument za produkcją potomstwa.

    A może debilem jest ten kto myśli, że dla innych to byłby argument?
    Ta gradacja nie ma na celu skłanianie ludzi do zmniejszenia swoich
    obciążeń podatkowych przez zrobienie dzieci.
    Ona tylko uwzględnia to, że Ci, którzy ich nie mają, będą utrzymywani
    przez dzieci tych, którzy ponoszą wysiłek i łożą na utrzymanie swoich
    pociech.
    Kum kuma?
    Czy trzeba prościej?

    > Pomijam już taki detal, że bez technologii pozwalającej na tanią
    > kolonizację nowych światów dodatni przyrost naturalny to kompletny debilizm.

    Póki co to wszyscy ludzie zmieścili by się w stanie Teksas, gdyby cały
    został zabudowany typową podmiejską amerykańską zabudową.
    Poza tym nie mówię teraz o dodatnim przyroście - na razie marzeniem jest
    prosta zastępowalność pokoleń.

    > Sęk w tym, że rodziny wielodzietne to w większości przypadków rodziny
    > patologiczne, w których i rodzice, i dzieci, i starcy są utrzymywani
    > przez innych - za pośrednictwem państwa.

    Co nazywasz wielodzietną rodziną? Z 3 dzieci? 4? 5?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 85. Data: 2009-09-18 23:54:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Ale świat ogladałeś przez raster, i o to chodzi.

    Nie. Chodzi o to, że próbujesz mnie zdyskredytować w podły sposób.

    > Nie nabijam się z 7 tylko z jednej.

    I to wystarczy. Nabijając się z jednej nabijasz się z wszystkich
    niewinnie aresztowanych.

    > Masz już prawomocny wyrok uniewinniający, że się tak podniecasz?

    Jaki wyrok? Toczy się jakaś rozprawa a ja o niej nie wiem?

    > Może. W odróżnieniu od ciebie byłem jednak przodem do miejsca akcji.

    Nie wiem kogo i jak dymasz.
    W przeciwieństwie do Ciebie nie wróżę o innych z fusów.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 86. Data: 2009-09-19 05:05:57
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Sęk w tym, że rodziny wielodzietne to w większości przypadków rodziny
    > patologiczne, w których i rodzice, i dzieci, i starcy są utrzymywani
    > przez innych - za pośrednictwem państwa.

    Bzdura.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 87. Data: 2009-09-19 07:42:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 23:04:56 +0100, tg napisał(a):

    > tylko wtedy to panstwo do niczego nie jest potrzebne

    Do wielu rzeczy, które robi potrzebne faktycznie nie jest.
    Ale przepraszam: potrzeba państwa sprowadza się do decydowania kto ma do
    kiedy pracować?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 88. Data: 2009-09-19 08:08:07
    Temat: absurdalne pomysły
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl>

    Herald <h...@o...eu> napisał(a):

> [...]

    Bzdura wymyślona 20 lat temu przez pajaca Korwina Mikke trzyma się jak widać
    mocno. Czy wy ludzie naprawdę nie potraficie liczyć? Przecież koszty wypłat
    emerytur to grubo ponad 100 mld rocznie a z prywatyzacji nawet w najlepszych
    latach było maksymalnie 6-7... To zupełnie inny rząd wartości.
    Co prawda inne sposoby naprawy ubezpieczeń podane na tym wątku sa jeszcze
    bardziej nierealne (żeby nie rzec idiotyczne) niż ten, ale to mimo wszystko
    nie usprawiedliwia ignorancji.

  • 89. Data: 2009-09-19 08:24:00
    Temat: Re: absurdalne pomysły
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin D pisze:

> [...]
    > emerytur to grubo ponad 100 mld rocznie a z prywatyzacji nawet w najlepszych

    Tylko na początku. Przez te 20 lat liczba osób uprawnionych do
    państwowych emerytur systematycznie by malała.

    > latach było maksymalnie 6-7... To zupełnie inny rząd wartości.

    Można otrzymać więcej, jeśli sprzedawałoby się z licytacji, a nie z
    ustawionych przetargów.

    > Co prawda inne sposoby naprawy ubezpieczeń podane na tym wątku sa jeszcze
    > bardziej nierealne (żeby nie rzec idiotyczne) niż ten, ale to mimo wszystko
    > nie usprawiedliwia ignorancji.

    Od kiedy normalne zasady, które istniały przez tysiąclecia (żyje się
    z rodziny i/lub z własnych oszczędności) są uważane za coś
    nienormalnego? Ignorancją zaś wykazują się ci, którzy uważają, że przed
    obecnym systemem jest jakaś przyszłość. A złodziejami należy nazywać
    tych, którzy każą płacić na ten system nawet tym, którzy nic od niego
    nie chcą.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2009-09-19 08:56:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sęk w tym, że rodziny wielodzietne to w większości przypadków rodziny
    > patologiczne, w których i rodzice, i dzieci, i starcy są utrzymywani
    > przez innych - za pośrednictwem państwa.

    Ale w modelu Arka dazymy do zlikwidowania wpływu państwa na rodzinę. Płacisz
    roczny podatek w zalezności od liczebności rodziny i kwita. Nie ma zasiłków,
    zapomóg, dofinansowań. Za to zostaje Ci kasa w kieszeni - co zarobisz, to
    Twoje. Ja bym na to poszła.
    Justyna