  • 171. Data: 2009-09-21 20:51:18
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 06:11:48 +0000 (UTC), Marcin D napisał(a):

    > A konkretniej? Z czego po wyp....eleniu zapłacisz emerytury tym którzy już
    > nabyli do nich prawa albo nabęda w najblizszych latach? Bo przypominam, ze
    > to grupa o PRAWIE a nie bezprawiu...

    No właśnie nie będzie z czego zapłacić tych emerytur i to właśnie będzie to
    wypier*nie się systemu ;)

    > Ty serio nie widzisz różnicy między sytuacją w której nie ma żadnego dostępu
    > do publicznego leczenia a sytuacją gdy czegoś w tym leczeniu brakuje???

    W całej dyskusji ani razu nie negowałem sensu publicznej służby zdrowia.

    > A masz w ogóle świadomość tego, ze podatki nie idą wyłącznie na utrzymywanie
    > urzedników takich jak twoja żona, ale także (a raczej przede wszystkim) na
    > policję, wojsko, szkoły, szpitalewszelkie służby ratownicze, budowę dróg
    > itp.

    A ile z tych pieniędzy jest marnowanych po drodze? 10%, a może 90%? Ile jest
    przelewanych z pustego w próżne, na dotowanie KRUSu, na pałace ZUSu? Na
    lipne przetargi informatyczne, gdzie za byle pierdułkę z kieszeni do
    kieszeni przekładane są ciężkie miliony?

    To tez chciałbyć zlikwidować? Bo administracja publiczna to
    > kilkuprocentowy ułamek całego budżetu państwa i nawet 90% redukcja etatów
    > urzędniczych(całkowicie nierealna nb) o dużo by podatków nie zmniejszyła.

    Sama redukcja etatów urzędniczych to jedno - ale doprowadzenie do tego by
    setki milionów nie były marnowane w imię kolesiostwa i "załatwiania spraw"
    to zupełnie inny rząd wielkości...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 172. Data: 2009-10-12 11:39:56
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:05:55 +0200, Arek napisał(a):

    > Przeczytaj uważniej.
    > Ja pisałem o OBECNEJ rzeczywistości i o podejściu górników,rolników itp.
    > srolników a nie jakiejś utopii.

    No to masz zajefajny mechanizm na rolnictwo:
    http://nie.com.pl/art21413.htm