  • 1. Data: 2002-01-08 06:15:08
    Temat: Akt notarialny & taksy
    Od: "glaeken" <g...@p...com>

    Mam pytanie czy ktoś wie jak przedstawia sie sprawa taks notarialnych czy i
    kiedy zostaną zmniejszone? Z tego co wiem sprawa jest w trybunale
    konstytucyjnym a nie wiem ile czasu ma taki trybunał na rozwiązanie
    sprawy???

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-08 08:38:11
    Temat: Re: Akt notarialny & taksy
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glaeken" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedy zostaną zmniejszone? Z tego co wiem sprawa jest w trybunale
    > konstytucyjnym a nie wiem ile czasu ma taki trybunał na rozwiązanie

    Nie sądzę aby opłaty notarialne zostały zmniejszone:(.
    Minister sprawiedliwości w rządzie p.Buzka na odchodne podwyższył taksę notarialną.
    A teraz pytanie-jaki zawód prawniczy wykonuje pan minister?