  • 1. Data: 2002-01-08 00:11:22
    Temat: rachunek z NOM
    Od: "arek" <f...@g...pl>

    Podobnie juz niedlugo maja przychodzic rachunki z NOMu 1044 za rozmowy
    miedzymiastowe przeprowadzone przez tego operatora. Chodzi o samodzielne
    wybieranie prefixu a nie stala umowe.Rachunki calkowicie oddzielnie od
    Telekomuny. I teraz pytanie czy jesli ktos nie zaplaci to co moze zrobic NOM
    odciac telefon ktory zalozyla TP? Jesli tak to na jakiej podstawie? A moze
    beda musieli sadownie dochodzic zaplaty od niesolidnych dluznikow?
    Osobiscie zaplace bo tylko w ten sposob mozna probowac przelamac
    monopoliste.
    Pozdrawiam.Arek

  • 2. Data: 2002-01-08 08:57:26
    Temat: Re: rachunek z NOM
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik arek <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1ddbi$98v$...@n...tpi.pl...
    > Podobnie juz niedlugo maja przychodzic rachunki z NOMu 1044 za rozmowy
    > miedzymiastowe przeprowadzone przez tego operatora. Chodzi o samodzielne
    > wybieranie prefixu a nie stala umowe.

    Gdzie to uslyszales, ze NOM bedzie samodzielnie wystawial rachunki?

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-08 09:24:28
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie to uslyszales, ze NOM bedzie samodzielnie wystawial rachunki?

    Też jestem ciekaw. W grudniu NOM twierdził, że nie będzie wystawiał sam
    faktur, bo do tego musiałby sporo zainwestować, wprowadzić system
    billingowy i umowy z abonamentem, żeby wyjść na swoje a tego nie chcą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 4. Data: 2002-01-08 11:30:28
    Od: stern <s...@f...id.pl>

    Kaizen przeczytał/a(?), pomyślał/a(?), napisał/a(!):

> [...]
    > faktur, bo do tego musiałby sporo zainwestować, wprowadzić system
    > billingowy i umowy z abonamentem, żeby wyjść na swoje a tego nie chcą.

    ZTCW NOM ma podpisane umowy z TPSA na mocy których to tepsa wystawia
    faktury. Zapewne też TPSA będzie mogła dochodzić tych płatności
    (choć pytanie czy będzie im się chciało :-) )

    Pozdrowienia
    Marcin
    --
    "Chodzi stabilniej niż win 2000
    (przynajmniej do teraz :-))) ), coś jak linux :-)))))."

    Mariusz Biernaczyk
    na ms-news.pl.windowsxp

  • 5. Data: 2002-01-08 14:28:46
    Od: "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    stern <s...@f...id.pl> napisal(a):

> [...]

    >faktury. Zapewne też TPSA będzie mogła dochodzić tych płatności
    >(choć pytanie czy będzie im się chciało :-) )

    to jak to w koncu jest, korzystam z 1044 juz pare miesiecy a jeszcze
    nie otrzymalem ani jednego rachunku, czy to jest powazne ?

    Tomek

  • 6. Data: 2002-01-08 14:57:31
    Od: stern <s...@f...id.pl>

    TOMEK(STEAN) przeczytał/a(?), pomyślał/a(?), napisał/a(!):

    > to jak to w koncu jest, korzystam z 1044 juz pare miesiecy a jeszcze
    > nie otrzymalem ani jednego rachunku, czy to jest powazne ?

    a czy tepsa jest poważna? :-)

    Pozdrowienia
    Marcin

  • 7. Data: 2002-01-09 02:35:00
    Od: "Piotr Trociński" <m...@p...com.pl>

    > Gdzie to uslyszales, ze NOM bedzie samodzielnie wystawial rachunki?
    >
    > Karol

    Jakis czas temu w Gazecie Wyborczej opublikowali regulamin korzystania
    z ich uslug (dokladnej nazwy tego nie pamietam), w ktorym opisywali
    sposoby platnosci. Wynikalo z niego, ze do tych, ktorzy skorzystaja z
    ich uslug poprzez wybranie prefiksu, przyjdzie rachunek, ktory trzeba
    bedzie uregulowac wplacajac pieniadze na odpowiednie konto w banku.
    Wiecej nie pamietam, jak znajde ten numer, to moze wrzuce gdzies go na
    stronke.

    Piotr Trocinski

  • 8. Data: 2002-01-09 08:07:07
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Piotr Trociński <m...@p...com.pl> w artykule
    news:01c198ad$efcae420$0200a8c0@muppet pisze...
> [...]
    > bedzie uregulowac wplacajac pieniadze na odpowiednie konto w banku.
    > Wiecej nie pamietam, jak znajde ten numer, to moze wrzuce gdzies go na

    Regulamin NOM-u jest na stronie http://www.nom.com.pl/
    (trzeba wejść w menu "obsługa klienta" a potem w "regulamin")

    Fragment dotyczący płatności:

    "4.2 Faktury i płatności

    § 48
    Faktury za usługi telekomunikacyjne dla Użytkownika,
    korzystającego z połączeń realizowanych przez NOM,
    wystawiane są przez obsługującego go Operatora lokalnego.

    § 49
    Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty należności za usługi
    zrealizowane w sieci NOM, określone na fakturze wystawionej
    przez Operatora lokalnego, na wskazane konto bankowe
    i we wskazanym terminie."

    PiotRek
    b...@w...pl

  • 9. Data: 2002-01-09 10:51:50
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "arek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    A czy taka faktura jest legalna? Faktura powinna być wystawiona 7 dni od
    wykonania usługi, więc jak wrzucić w koszty fakturę obejmującą rozmowy od
    września do stycznia?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-01-09 10:58:34
    Od: "Umberto" <u...@p...com>

    Na faktury za usługi telekomunikacyjne jest inny paragraf (ale jaki to już
    nie wiem).