  • 11. Data: 2009-06-16 13:58:09
    Temat: Re: Agresywny pies w bloku
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:h168cv$lnh$1@inews.gazeta.pl...

    > dzwonić 997 lub 112 bo to już stwarza niebezpieczeństwo.

    Pijany waściciel czy pies przezeń trzymany?

    > Art. 77. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności
    > przy
    > trzymaniu zwierzęcia,
    > podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    Jakie są zwykłe a jakie nakazane?? Skąd wiesz, że smycz nie wystarczy??

    > Art. 78. Kto przez drażnienie lub płoszenie doprowadza zwierzę do tego, że
    > staje się niebezpieczne,
    > podlega karze grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.

    A to jest bat na wątkotwórcę a nie właściciela psa. Oczywiście jeśli swoim
    zachowaniem będzie psa drażnił.

    Ogólnie napisałeś co wiedziałeś. A, że niewiele wiedziałeś.......

  • 12. Data: 2009-06-16 14:16:51
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Herald pisze:

    > Dlaczego uogólniasz z tym kagańcem i smyczą?

    Na początku drugiego zdania napisałem "z reguły" właśnie po to żeby nie
    uogólniać.

  • 13. Data: 2009-06-17 01:10:16
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 15:13:21 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Dlaczego "postawi"? Każda gmina czy miasto corocznie generuję setki nic nie
    > wartych przepisów, a cieszą się przy tym jak dzieci. Kto ich przestrzega -
    > chyba jakiś nadgorliwiec co to na każdej sesji rady miasta bywa.
    Na przykład taki smieszny plan zgospodarowania przestrzennego albo o
    strefach płatnego parkowania?

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2009-06-17 07:45:27
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Na przykład taki smieszny plan zgospodarowania przestrzennego albo o
    > strefach płatnego parkowania?

    O tym to akurat w lokalnej prasie ogłoszenia dają, a strefy parkowania
    oznakowywane są.

    Inż.prawa