  • 1. Data: 2014-07-18 11:29:56
    Temat: Adwokat straszy kosztami sądowymi.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    obiło mi się kiedyś o uszy, że adwokat nie może pisać w piśmie, że
    niezapłacenie kwoty jaką rząda jego klient będzie skutkować pokryciem przeze
    mnie kosztów sądowych. Z tego co pamiętam wynika to z tego, że przecież
    adwokat nie jest sędzią i wyrok wcale jeszcze nie zapadł więc jest to
    bezprawne. Czy mam rację? Jeśli tak to z jakich przepisów to wynika i na co
    się powołać w odpowiedzi do adwokata?

    Maniek