  • 1. Data: 2014-07-16 11:36:30
    Temat: Dlaczego żecznik praw pacjenta nie interesuje się tym zabitym facetem w szpitalu?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Dlaczego żecznik praw pacjenta nie interesuje się tym zabitym facetem w
    szpitalu?

    jak w tytule.

    Pszecież facet był zwyczajnym pacjentem. Zrobili jakąś standartową operacją.

    Wyrawał sobie pod wpływem pooperacyjnyh narkotykuw, zaaplikownyh pszez
    medyka.

    I co, tylko dlatego można go zabić?

    Co na to żecznik praw pacjenta?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

  • 2. Data: 2014-07-16 11:52:26
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl>

    begin o nicku Stokrotka napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Co na to żecznik praw pacjenta?
    On na to rze oszczendności som w NFZ dzienki temó.

  • 3. Data: 2014-07-16 12:19:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-16 11:52, Maciek pisze:
    > On na to rze oszczendności som w NFZ dzienki temó.
    No jakie oszczędności?? Przecież nie zszedł im w trakcie operacji, ani
    nie zastrzelili go przed. Gdzie oszczędności, zwłaszcza w NFZ?

    Maciek

  • 4. Data: 2014-07-16 12:55:19
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > operacją.
    >
    > Wyrawał sobie pod wpływem pooperacyjnyh narkotykuw, zaaplikownyh pszez

    Chyba Rzecznik Praw Obywatelskich

  • 5. Data: 2014-07-16 13:37:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-16 12:19, Użytkownik Maciek napisał:

    > No jakie oszczędności?? Przecież nie zszedł im w trakcie operacji, ani
    > nie zastrzelili go przed. Gdzie oszczędności, zwłaszcza w NFZ?

    Na oddziale intensywnej terapii zaoszczędzili. :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-07-17 11:28:30
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Chyba Rzecznik Praw Obywatelskich

    Praw Obywatelskich? Może się zainteresować, ale bardziej powinien jednak
    Praw Pacjenta.
    Nie?

  • 7. Data: 2014-07-17 18:35:47
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-17 11:28, Stokrotka pisze:

    > Praw Obywatelskich? Może się zainteresować, ale bardziej powinien jednak
    > Praw Pacjenta.
    > Nie?

    Hmmm. Tobą też powinien

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2014-07-17 20:53:09
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    >Hmmm. Tobą też powinien

    Taka pisownia świadczy raczej o nieuleczalnej chorobie mózgu. Tu tylko
    eutanazja. Na koszt rodziny.

  • 9. Data: 2014-07-17 21:52:34
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-17 20:53, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > Taka pisownia świadczy raczej o nieuleczalnej chorobie mózgu. Tu tylko
    > eutanazja. Na koszt rodziny.

    Osobiście mam gdzieś jej pisownię, ale to co wypisuje to juz jawne
    debilizmy świadczące o upośledzeniu umysłowym w stopniu co najmniej
    umiarkowanym jeśli nawet nie znacznym. Kolejnym dowodem na jej
    upośledzenie jest tez jej sytuacja życiowa - wiecznie bezrobotna
    informatyczka w wieku 40lat, popadająca w konflikt z każdym
    dotychczasowym pracodawcą z powodu totalnej nieznajomości
    przysługujących jej praw i zamieszkująca w garażu na garnuszku rodziców

    --
    Sonn