  • 1. Data: 2014-07-17 20:42:24
    Temat: Zmarli otwierają oczy żywym
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://3obieg.pl/zmarli-otwieraja-oczy-zywym

    http://030267.salon24.pl/596662,zmarli-otwieraja-ocz
    y-zywym

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2014/07/17/
    zmarli-otwieraja-oczy-zywym/

    http://socjolog61.neon24.pl/post/111105,zmarli-otwie
    raja-oczy-zywym

  • 2. Data: 2014-07-17 21:07:30
    Temat: Re: Zmarli otwieraja oczy zywym
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > http://030267.salon24.pl/596662,zmarli-otwieraja-ocz
    y-zywym

    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2014/07/17/
    zmarli-otwieraja-oczy-zywym/

    > http://socjolog61.neon24.pl/post/111105,zmarli-otwie
    raja-oczy-zywym
    Badz szczesliwy, ze ta mafia nie zabila cie jak tego faceta w Rudzie
    Slaskiej.
    Takie beholowia w sadownictwie i policji nie bylo nawet w stanie wojennym,
    ani w latah 80.
    W szpitalu nawet wtedy nie stszelali.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakladce 'inne' syntezator mowy czytajacy
    cyrylice GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

  • 4. Data: 2014-07-18 11:06:20
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny,
    > ktury ludzie ociezali umyslowo, nazucaja bezmyslnie nastepnym pokoleniom.

    Ja pierdziu, dwa najwieksze glupki w usenecie sie spotkaly....

  • 5. Data: 2014-07-18 11:24:30
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ja pierdziu, dwa najwieksze glupki w usenecie sie spotkaly....
    I od razu zaiskrzyło!

  • 6. Data: 2014-07-18 22:36:35
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-18 11:24, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > I od razu zaiskrzyło!

    A czego się spodziewałeś? Ciągnie swój do swego

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-07-19 12:38:33
    Temat: Re: Zmarli otwierają oczy żywym
    Od: l...@g...com

    użytkownik Grzegorz Niedźwiecki napisał:
    > http://3obieg.pl/zmarli-otwieraja-oczy-zywym

    No i co? Za 200zl chcialo ci sie poswiecac kilka miesiecy jak nie lat z wlasnego
    zyciorysu?

  • 8. Data: 2014-07-20 10:06:47
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-19 12:38, l...@g...com pisze:

    > No i co? Za 200zl chcialo ci sie poswiecac kilka miesiecy jak nie lat z wlasnego
    zyciorysu?

    DON'T FEED THE TROLL !!!

    --
    Sonn