  • 1. Data: 2004-11-06 08:17:52
    Temat: Adres zameldownia czasowy i na stałe
    Od: MałgosiaM <m...@N...pl>

    Witam,

    Mam pytanko odnosnie zameldowań - mam dwa zameldowania na stałe i
    tymczasowe i zgłosiłam się do urzdu Skarbowego żeby mnie rozliczali tam
    gdie teraz mieszkam i mam tu zameldowanie tymczasowe. Pani z urzedu
    powiedziała mi że mam podawać do rozliczeń ten adres na który chce sie
    rozliczać i to jest tymczasowe zameldowanie i teraz wszędzie podaje ten
    aders tymczasowy - w pracy, ubezpieczenie itp. zawsze powałuje sie tylko
    na ten adres chyba że już jest napisane konkretnie że adres stałego
    zameldowania. W końcu nie wiem już czy dobrze robie i który mam adres
    podawać? Jak to jest? Czy dobrze robie powołując sie tylko na adres
    tymczasowy??

    pozdrawiam
    Gosia

  • 2. Data: 2004-11-06 16:53:29
    Temat: Re: Adres zameldownia czasowy i na stałe
    Od: "Figaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "MałgosiaM" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zameldowania. W końcu nie wiem już czy dobrze robie i który mam adres
    > podawać? Jak to jest? Czy dobrze robie powołując sie tylko na adres

    Dobrze. Chodzi o adres zamieszkania. Zameldowana możesz być kilkaset
    kilometrów dalej i nie music tam nawet bywać.

  • 3. Data: 2004-11-06 18:35:18
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Figaro napisał:

    > Dobrze. Chodzi o adres zamieszkania. Zameldowana możesz być kilkaset
    > kilometrów dalej i nie music tam nawet bywać.

    Czyli innymi slowy mowiac, kolejna "udana" fikcja w RP, jaka jest
    zameldowanie...

    pozdrawiam
    --
    Mithos