    From: MałgosiaM <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Adres zameldownia czasowy i na stałe
    Date: Sat, 06 Nov 2004 09:17:52 +0100

    Witam,

    Mam pytanko odnosnie zameldowań - mam dwa zameldowania na stałe i
    tymczasowe i zgłosiłam się do urzdu Skarbowego żeby mnie rozliczali tam
    gdie teraz mieszkam i mam tu zameldowanie tymczasowe. Pani z urzedu
    powiedziała mi że mam podawać do rozliczeń ten adres na który chce sie
    rozliczać i to jest tymczasowe zameldowanie i teraz wszędzie podaje ten
    aders tymczasowy - w pracy, ubezpieczenie itp. zawsze powałuje sie tylko
    na ten adres chyba że już jest napisane konkretnie że adres stałego
    zameldowania. W końcu nie wiem już czy dobrze robie i który mam adres
    podawać? Jak to jest? Czy dobrze robie powołując sie tylko na adres
    tymczasowy??

    pozdrawiam
    Gosia