  • 1. Data: 2004-11-06 01:45:12
    Temat: Opublikowano zdjecia w gazecie bez mojej zgody
    Od: "Artur " <s...@g...pl>

    Witam,
    Mam taki problem. Po pewnej imprezie motoryzacyjnej wyslalem na
    maila do jednego z wiekszych miesiacznikow motoryzacyjnych kilka
    moich zdjec z ow imprezy. W mailu byly tylko zdjecia bez jakiejkolwiek
    zgody na ich opublikowanie. Myslalem ze przysla mi ewentualna
    propozycje (materialna) w zamian za ich opublikowanie, lecz od nich
    nie dostalem zadnego maila, a 2 moje zdjecia pojawily sie w tym
    pismie.
    Napisalem im maila a oni odpisali ze nie podpisalismy rzadnej umowy
    na zaplate za opublikowanie zdjec i nic mi nie zaplaca. (na publikacje
    umowy zreszta tez nie bylo)

    Czy w sadzie wygram z nimi?? Jesli masz szanse to gdzie sie mam
    zglosic bo nie mam pojecia?? na policje? do sadu?
    Czy bede musial jechac do sadu w miescie gdzie miesci sie redakcja
    tego pisma (dosc daleko)??

    Bardzo dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam. Artur

  • 2. Data: 2004-11-08 22:09:54
    Od: Artur<s...@i...pl>

    pomoze mi ktos w tej sprawie??

    -> http://usenet.pomocprawna.info