  • 1. Data: 2012-02-28 11:46:19
    Temat: Adres
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Witam

    Z czego składa się adres w świetle prawa? Czy kod pocztowy jest elementem adresu?

    AdamK

  • 2. Data: 2012-02-28 13:56:12
    Temat: Re: Adres
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Nie ma kodu pocztowego w adresie. @ lub (at) sie pisze ale, żeby kod pocztowy ?
    ;)

  • 3. Data: 2012-02-28 17:18:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl>

    > Nie ma kodu pocztowego w adresie. @ lub (at) sie pisze ale, żeby kod
    > pocztowy ? ;)

    Po moich przygodach z szukaniem budki pocztowej wydaje mi się, że konieczne
    jest podanie współrzędnych geograficznych bo można się zgubić na swojej
    ulicy :-)

  • 4. Data: 2012-02-29 06:14:41
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    A tak na powaznie w jakimś prawie poztowym lub jakis ichnym zarządzeniu czytałeś
    ? Ichnym mam na mysli firmę poprzez, którą chcesz wysłać ten list lub przesyłke.
    Tam powinno być napisane co wymagane jest do podania w adresie.

  • 5. Data: 2012-02-29 07:27:11
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 29 February 2012 07:14:41 UTC+1, mz wrote:
> [...]
    > ? Ichnym mam na mysli firmę poprzez, którą chcesz wysłać ten list lub przesyłke.
    > Tam powinno być napisane co wymagane jest do podania w adresie.

    Ale mnie nie chodzi o pocztę, ale np. o jakieś czynności administracyjne gdzie muszę
    podać adres.

    A teraz clou: na dowodach osobistych widnieje adres z kodem pocztowym. Kodami
    pocztowymi (o ile się nie mylę) zawiaduje Poczta Polska. Może ona sobie je zmieniać,
    o czym zbyt szeroko nie informuje. Mamy więc fakt, gdy ktoś może zmienić nam treść
    adresu bez naszej wiedzy i zgody (i bez publicznej dyskusji do której dochodzi kiedy
    np. samorząd chce zmienić nazwę ulicy).

    AdamK

  • 6. Data: 2012-02-29 07:59:46
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n-forums@vbxv4...
> [...]

    zmienić nam treść adresu bez naszej wiedzy i zgody (i bez publicznej dyskusji do
    której dochodzi kiedy np. samorząd chce zmienić nazwę ulicy).

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że PP może zmieniać sobie kody pocztowe bez
    poinformowania o tym zainteresowanych (bez publicznej dyskusji) ?