    From: Tapatik <t...@b...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Administrator strony nie odpowiada za....
    Date: Mon, 22 Dec 2008 13:30:51 +0100

    Witam grupę,

    Moja siostrzenica chce założyć stronę internetową z forum o komórkach.
    Chce tam dać tekst "Administrator nie odpowiada za pliki zamieszczone na
    forum". Mam duże wątpliwości, czy to wystarczy. Tym bardziej, że w moim
    mieście była ze 2-3 lata temu afera z obraźliwymi wpisami pod adresem
    prezydenta miasta na lokalnym forum. Administrator wpisy wyciął, ale
    prezydent podał sprawę do sądu. Sprawa zakończyła się przegraną
    administrator strony.

    Jak zabezpieczyć się od strony prawnej przed zamieszczaniem pirackich
    materiałów (typu tapety, muzyczka, gierki) na forach internetowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik