  • 11. Data: 2009-03-15 21:23:36
    Temat: Re: Abonament RTV - kiedy przedawnia się?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:gpjdpt$92i$1@inews.gazeta.pl...

    > poczta polska kotku.

    Prosze podac mi nazwe funkcji pracownika poczty polskiej, kitory ma prawo
    wejsc do mojego domu i zrobic mi rewizje.

  • 12. Data: 2009-03-15 21:34:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:
    > U?ytkownik "witek" napisa? w wiadomo?ci news:gpjdpt$92i$1@inews.gazeta.pl...

    > Prosze podac mi nazwe funkcji pracownika poczty polskiej, kitory ma prawo
    > wejsc do mojego domu i zrobic mi rewizje.

    zaden nie ma prawa wejsc,
    ale jak już niechcący go wpuścisz...
    co nie znaczy, ze ci do samochodu przez szybę nie zajrzy.

  • 13. Data: 2009-03-15 21:39:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > zaden nie ma prawa wejsc,
    > ale jak już niechcący go wpuścisz...
    > co nie znaczy, ze ci do samochodu przez szybę nie zajrzy.

    Tu jest zebrane FAQ na temat abonamentu i jego kontroli
    http://ww6.tvp.pl/3384,167099,1.view#23

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-03-16 09:06:58
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:gpjs8e$obm$1@inews.gazeta.pl...

    > zaden nie ma prawa wejsc,
    > ale jak już niechcący go wpuścisz...
    > co nie znaczy, ze ci do samochodu przez szybę nie zajrzy.

    U mnie z przedpokoju nie widac pokoju z telewizorem :)
    No i listonosz nie wie, ktory moj samochod :)
    O kurcze. Ale ja glupi jestem. To po co ja place ten characz?
    Zeby jakas telewizja publiczna, ktorej i tak nie ogladam, mogla puszczac
    programy misyjne, ktore mnie nie intersuja?

  • 15. Data: 2009-03-16 09:50:33
    Od: " Maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    mnie też interesuje ten temat, choć w innym zakresie :
    do osobistego uzytku mam Cyfrowy Polsat i jeden telewizor, abonamentu RTV
    nie płacilismy, bo ojciec /emeryt/ nie musiał. Ojciec zmarł - co dalej z
    abonamentem?
    Ja mam Cyfrę, ale jest inny współwłaściciel, który ma telewizor i nie wiem,
    czy płaci...
    Czy ja muszę teraz zarejestrować dodatkowo swój telewizor na poczcie, skoro
    opłacam abonament Polsatowi, który nadaje również telewizję publiczną ?
    To byłoby dublowanie opłat za te same programy...
    proszę o wypowiedzi. Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-03-16 12:58:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maxi wrote:
> [...]
    > nie płacilismy, bo ojciec /emeryt/ nie musiał. Ojciec zmarł - co dalej z

    skoro teraz ty jestes posiadaczem telewizora.
    to zarejestrowac i płacić.

    > Ja mam Cyfrę, ale jest inny współwłaściciel, który ma telewizor i nie wiem,
    > czy płaci...

    co to jest inny współwłaściciel?
    Jak macie jeden telewizor to w zasadzie ktos to musi płacić.

> [...]
    > opłacam abonament Polsatowi, który nadaje również telewizję publiczną ?
    > To byłoby dublowanie opłat za te same programy...

    Abonament jest za telewizor, nie za ogladanie telewizji.
    Polsatowi za posiadanie telewizora nie płacisz nic.

  • 17. Data: 2009-03-16 19:44:08
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A nawet jeśli ktoś wykryje:

    To znaczy, że się do mnie włamał i rodzina jego spadkobiercami się właśnie
    stała.

    *