  • 1. Data: 2009-03-14 11:45:27
    Temat: cyfra+ słowna zgodna na promocję - chętnie oddam sprawe prawnikowi, który zobowiąze sie wygrać
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Pewnego dnia zadzownił do mnie pan z canal+ i poinformował opromocji.
    "Mianowicie iż moge mieć 2 razy taniej obecny abonament i czy się na to
    zgadzam będe musiał za to zobowiązac się do nie zmieniania abonamentu przez
    okres 6 miesięcy"

    - Pytam czy może mi go przesłac w formie pisemnej przed wyrażeniem zgody
    odp - NIE
    W takim razie zgodziłem się telefonicznie na podwyższenie oferty abonamentu
    przy brakuprzy zachowaniu dotychczasowej oferty.

    Po paru tygodniach dostaje pismo z regulaminem promocji.
    W regulaminie promocji znajduje mase innych jeszcze zapisów o których nie
    poinformowano mnie w rozmowie telefonicznej np:
    "7. Abonent korzystający z Akcji, którego uprawnienia w Okresie Promocyjnym
    zostały zawieszone, zgodnie z art 13. Regulaminu Umowy o Abonament, pomimo
    uregulowania na rzecz operatora CYFRY+ wymaganych należności - traci prawo
    do Stawki Promocyjnej."

    Art.13. Regulaminu Umowy o Abonament
    "par. 1. Operator CYFRY+ ma prawo zawieszenia świadczenia usług objętych
    Umową w przypadku opóźnienia Abonenta w płatności całości lub części
    należności wynikających z Umowy przez okres równy lub przekraczający 30dni
    kalendażowych od dnia, w którym upłynął termin zapłaty należności. W takim
    przypadku Abonentowi nie będzą przysługiwać jakiekolwik roszczenia
    odszkodowawcze w stosunku do Operatora CYFRY+.
    par. 2. Wznowienie świadczenia usług objętych Umową po ich zawieszeniu,
    zgodnie z par1. niniejszego artykułu może nastąpić wyłacznie po uregulowaniu
    przez Abonenta zaległych należności wynikających z Umowy oraz zapłaty Opłaty
    Reaktywacyjnej, której wysokość określona jest w Ceniku."

    Przez telefon mówią tylko o promocji, że będzie dwa razy taniej nie mówiąc o
    spóźnieniach itp.a potem okazuje się żezamiast taniej jest dwa razy drożej
    na dodatek nie można nic zmienić a trzeba płacić dwarazy drożej.
    Wniosek z tego taki zamiast obecanej promocji muszę płacic przez cały okres
    promocyjny czyli 6miesięcy kwote niepromocyjną.
    Drodzy prawnicy co wy o tym wszystkim sądzicie ?
    Regulamin według mnie jest przekrętembo nie dośc że zabiera klientowi
    promocje ale każe płacić cenę normlaną na która bym się nie zgodził gdybym
    to wiedział podczas rozmowy telefonicznej lub bym sobie przelewy
    zaprogramowałz góry.
    A tak niewiedząc o zapisach w regulaminie promocji dałem się oszukać.