  • 61. Data: 2018-03-16 10:05:55
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2018 o 09:41, z pisze:

    > Żałosny jesteś.

    Ty jesteś żałosny. Przypominam ci, że obowiązuje (jeszcze) domniemanie
    niewinności.

    > Nagle się okazuje że kupujesz specjalnie uszkodzone
    > sprzęty...

    Nie specjalnie - był amplituner z uszkodzoną głowicą za grosze, to
    wziąłem (pewnie jakby mi się chciało to bym znalazł screena za aukcji,
    ale wybacz - nie chce mi się grzebać w papierach sprzed 10 lat).
    Wcześniej miałem po prostu wzmacniacz stereo unitry, to zmieniłem a
    amplituner (początkowo głośniki 2.0) a potem kupiłem głośniki 4.0.

    > I to kino domowe to na projektorze

    Na projektorze - co w tym dziwnego - pisałem wczesniej. Jak nie ogladasz
    telewizji tylko chcesz wieczorem film czy serial obejrzeć to w zasadzie
    naturalne rozwiązanie.

    > PS. A zdajesz sobie sprawę że jak na firmę to powinieneś płacić za każdą
    > sztukę? :-)

    Mam jeden samochód:P Sądzisz, że mam w nim kilka odbiorników?

    Shrek

  • 62. Data: 2018-03-16 10:17:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-03-16 o 08:28, z pisze:

    >skoro nie może mieć nic do powiedzenia w kontekście pożytkowania tych
    >pieniędzy, to obywatelska postawa tu nie ma nic do rzeczy. Dla mnie
    >dobrym przykładem obywatelskiej postawy były podatki lokalne (takie
    >nasze "klimatyczne") na Bawarii. Tam właściciele pensjonatów
    >uczestniczyli w decydowaniu na co będą zebrane w ten sposób pieniądze
    >przeznaczane, dodatkowo każdy płacący dostawał odpowiednie
    >potwierdzenie, które pozwalało mu w okresie pobytu na korzystanie z
    >ulg w opłatach na korzystanie z infrastruktury. Więc podejście
    >win-win jak widać postawy obywatelskie kształtuje.

    Albo i nie, jak mlody powie "szkoda chodzic na te zebrania, bo tam sie
    jakies stare dziadki kloca".

    No i czy wlasciwe jest placenie podatku, zeby potem miec znizke ?
    Nie lepiej nie placic ... i miec na pelna cene ?

    A potem masz jeszcze przyklad Ohio - zalegalizowali maryche,
    opodatkowali ... i zarobili tyle, ze zgodnie ze stanowym prawem
    powinni oddac podatnikom.

    A jak polityk ma cos wyplacic, to mu sie szlaban w glowie opuszcza.
    I g* tam, ze tak prawo nakazuje.

    Choc po prawdzie
    http://money.cnn.com/2015/11/03/news/colorado-mariju
    ana-vote/index.html

    to jest jakies 6 $ na glowe, wiecej bedzie zachodu ze zwracaniem, niz
    te 6$ warte.
    Mozna "lepiej wydac". Ale ciekawe ile kosztuje referendum.

    Ktos wie, jak sie skonczyla sprawa ?

    J.

  • 63. Data: 2018-03-16 10:34:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 10:17, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No i czy wlasciwe jest placenie podatku, zeby potem miec znizke ?
    > Nie lepiej nie placic ... i miec na pelna cene ?

    Podatek płaci turysta (właściciel pensjonatu jest tylko przekaźnikiem),
    zniżki jeśli korzystasz aktywnie z infrastruktury mogą byc większe niźli
    to co zapłaciłeś. Psychologiczne działanie tego jest takie, by ci co
    przyjechali rzeczywiście aktywnie korzystali, dla właścicieli
    pensjonatów jest zaletą to, że infrastruktura jest, więc turyści mają po
    co przyjeżdżać, dodatkowo promuje to tych co przyjeżdżają na dłużej, a
    nie są tylko przejazdem, więc tu jest więcej rzeczy w tym biznesplanie,
    które powodują, że to się opłaci mieszkańcom oraz przyjezdnym.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 64. Data: 2018-03-16 11:36:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 10:05, Shrek pisze:
    > Ty jesteś żałosny. Przypominam ci, że obowiązuje (jeszcze) domniemanie
    > niewinności.

    Przyznałeś się do winy. Nie kompromituj się :-)

    > Mam jeden samochód:P Sądzisz, że mam w nim kilka odbiorników?

    I pewnie jeszcze nie jesteś na krusie ;-)

  • 65. Data: 2018-03-16 12:29:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ty jesteś żałosny. Przypominam ci, że obowiązuje (jeszcze) domniemanie
    > niewinności.

    Przeczytaj gdzie obowiązuje i dlaczego jest bez znaczenia w tej dyskusji.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2018-03-16 13:26:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-16, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > potrzebny. Ja wiem, że wam ciężko uwierzyć, że ktoś może nie mieć
    > telewizora, ale to coraz popularniejsze rozwiązanie. Po co miałbym

    Etam. Co innego miec telewizor, a co innego ogladać tv. Sam do kupy
    oglądam raz na 2-3 miesiące do diskowery czanel i podobnych, ale mam bo
    tak wygodnie niż na monitorze czy projektorze.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2018-03-16 14:15:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2018 o 12:29, Liwiusz pisze:

    > Przeczytaj gdzie obowiązuje i dlaczego jest bez znaczenia w tej dyskusji.

    Generalnie wszędzie (poza skarbówką). Na razie nie działa to tak, że jak
    jakiś zet powie że mam płacić podatek od telewizora to mam płacić, bo
    zet wie lepiej, że nie ma możliwości, żeby telewizora nie miał.

    Shrek

  • 68. Data: 2018-03-16 14:18:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2018 o 11:36, z pisze:

    > Przyznałeś się do winy. Nie kompromituj się :-)

    Twoje jęczenie było o "telewizor" i amplituner. DO radia w samochodzie
    rzczywiście się przyznaję - ponieważ nigdy nie słucham w samochodzie
    radia to o nim zapomniałem. Więc tak - na potrzeby dyskusji się przyznaje.

    > I pewnie jeszcze nie jesteś na krusie ;-)

    To jakiś dowcip smoleński?

    Shrek

  • 69. Data: 2018-03-16 15:33:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 14:18:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > To jakiś dowcip smoleński?

    To raczej, mówiąc uczenie, projekcja.
    Na przykład, Rafał Ziemkiewicz - na etacie Cycerona publicystów
    niepokornych - swego czasu nabył hektar ziemi i schronił się pod skrzydłami
    Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Dlatego jego wyznawcy uważają,
    że wszyscy kantują i nie mogą zrozumieć, że ktoś inny tego nie czyni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 70. Data: 2018-03-16 15:35:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-16 o 08:12, z pisze:

    > Obecnie korporacje już nawet nie potrafią ekonomicznie długofalowo
    > myśleć. liczy się spekulacja i zarobek tu i teraz a po nas choćby potop

    A coś na poparcie tej tezy?
    Tak jak napisałeś działają partie i politycy.
    W korporacjach jest czasami podobnie jeśli korporacja podejmuje
    decyzje o sprzedaży jakiejś firmy. Wtedy przed sprzedażą taką firmę
    odpowiednie skutecznie wydoją. Ale pozostałe elementy korporacji
    mają się dobrze.