  • 11. Data: 2008-01-06 15:28:17
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:flqrnl$sp9$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Z Tobą na ten temat nie będę ponownie dyskutował.
    Ja cię do żadnej dyskusji nie zapraszam (bo i po co?), sugeruję jedynie, że
    bzdury gadasz i odszczekiwać przyjdzie.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-01-06 15:34:02
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Andy pisze:
    > "Jacek Soltysik" <
    > Bzdura, to Ty jestes, kolego !
    >
    > Andy

    nie ma to jak merytoryczna odpowiedź

  • 13. Data: 2008-01-06 15:38:41
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Oświadczam, że publicznie odszczekam te "bzdury" jeśli podasz podstawę
    > prawną wskazującą że się mylę. Od razu uprzedzam - zanim wyskoczysz z
    > jakimś rozporządzeniem, albo z plikiem pdf na stronie KRRiTV - zapoznaj
    > się z art. 217. Konstytucji.

    1. To co napisał Jotte - nie będę powtarzał.
    2. KRRiTV podaje, że charakteru odbiornika nie mają urządzenia
    wielofunkcyjne (w tym komputer).
    3. Powiedz w takim razie jak do art 217 ma się to, że to właśnie KRRiTV
    ustala wysokość abonamentu.

  • 14. Data: 2008-01-06 16:02:17
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jacek Soltysik wrote:

    > 2. KRRiTV podaje [...]

    KRRTiV nie stanowi obowiązującego w Polsce prawa.

    > 3. Powiedz w takim razie jak do art 217 ma się to, że to właśnie KRRiTV
    > ustala wysokość abonamentu.

    Bzdura. Wróć jak przeczytasz ustawę. Sam sobie znajdź którą.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 15. Data: 2008-01-06 16:12:52
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Soltysik" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A co mam zrobic jesli kupujac upatrzony model samochodu zostalem zmuszony do
    zakupu fabrycznego radia?
    W gogle go nie uzywam. Daj my do tego ze auto na gwarancji sam go
    zdemontowac nie moge a za serwis nie chce placic :)
    Wiem wiem wymyslam ale ciekawi mnie co na to prawo :)

    --
    GG# 906954

  • 16. Data: 2008-01-06 16:13:43
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > KRRTiV nie stanowi obowiązującego w Polsce prawa.

    ale w drodze rozporządzenia ustala wysokość opłat abonamentowych, co
    wynika z ustawy

    > Bzdura. Wróć jak przeczytasz ustawę. Sam sobie znajdź którą.

    najpierw sam ją przeczytaj, bo to właśnie ona daje KRRiTV uprawnienia
    takie o jakich napisałem powyżej

  • 17. Data: 2008-01-06 16:17:16
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    Piter pisze:

> [...]
    > zdemontowac nie moge a za serwis nie chce placic :)
    > Wiem wiem wymyslam ale ciekawi mnie co na to prawo :)

    Patrz jak odpisujesz, bo to co zacytowałeś to nie moje słowa.

  • 18. Data: 2008-01-06 16:19:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:flquma$ced$1@inews.gazeta.pl Piter <j...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > zdemontowac nie moge a za serwis nie chce placic :)
    > Wiem wiem wymyslam ale ciekawi mnie co na to prawo :)
    Albo masz odbiornik przystosowany do natychmiastowego odbioru programu albo
    nie.
    Co to jest natychmiastowy odbiór wyjaśni ci Piotr Kubiak.
    Jak już wyjaśni to będziesz wiedział jak swoje radio zakupione wraz z
    samochodem cechy tej skutecznie pozbawić.
    Ot, i po problemie.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2008-01-06 16:23:40
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    > 2. KRRiTV podaje, że charakteru odbiornika nie mają urządzenia
    > wielofunkcyjne (w tym komputer).
    To moge potwierdzic, na podstawie informacji z grup gsm i pecet. JEsli
    urzadzenie służy do czegokolwiek i radio lub TV jest jego dodatkową
    funkcją, to nie trzeba płacic abonamentu. dotyczy to radyjek w
    telefonach i kart telewizyjnych. co do słuchania "radia" przez internet,
    to jest zupełnie inna sprawa, naszczescie po za zakresem komiteru radia
    i telewizji! Za to ktos (prywatna firma, np RMF FM) nadaje w internecie
    MY nie musimy płącic- a słuchac mozemy, bo kto nam zabroni? mama mówi do
    mnie przez skype i co mam abonamet rtv płacic?

  • 20. Data: 2008-01-06 16:29:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 styczeń 2008 16:38
    (autor Jacek Soltysik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <flqsm3$knn$1@achot.icm.edu.pl>):

    No ale dziwnie napisał:
    > Sama karta tego nie zrobi, źródło sygnału potrzebne,

    A ,,zwykłemu'' TV czy radyjokowi nie?

    > soft potrzebny (i do
    > tego odpowiednio skonfigurowany).

    w TV też.

    > 2. KRRiTV podaje, że charakteru odbiornika nie mają urządzenia
    > wielofunkcyjne (w tym komputer).

    No wiesz, radiomagnetofon też jest wielofunkcyjny.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl