  • 1. Data: 2008-01-06 01:34:17
    Temat: Emerytura
    Od: "Bartlomiej Bialkowski" <b...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    czy jesli osoba bedaca na emeryturze poniesie duze przychody z tytulu zakupu
    akcji na Gieldzie Papierow Wartosciowych moze ona jej zostac zabrana (
    emerytura ) lub zmniejszona, czy sa jakiekolwiek inne przeciwskazania dla
    takich inwestycji chocby wyzszy podatek od przychodow obecnie otrzymywanych
    z tytulu ciaglej pracy?

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Bialkowski

  • 2. Data: 2008-01-06 01:49:21
    Temat: Re: Emerytura
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bartlomiej Bialkowski wrote:
> [...]
    > przeciwskazania dla takich inwestycji chocby wyzszy podatek od
    > przychodow obecnie otrzymywanych z tytulu ciaglej pracy?

    możesz to napisac po polsku.
    co to są poniesione przychody?

  • 3. Data: 2008-01-06 05:35:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > co to są poniesione przychody?

    Zapewne uzyskane przychody. Trudno sie domyśleć?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 4. Data: 2008-01-06 06:05:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Zapewne uzyskane przychody. Trudno sie domyśleć?

    Ja się wolę nie domyślać tylko się dowiedzieć.

  • 5. Data: 2008-01-06 08:02:48
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bartlomiej Bialkowski" <b...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:flpb6p$pnf$1@news.onet.pl...
> [...]
    > przeciwskazania dla takich inwestycji chocby wyzszy podatek od przychodow
    > obecnie otrzymywanych z tytulu ciaglej pracy?

    Jeżeli masz ponad 65 lat to na emeryturze możesz zarabiać bez żadnych
    ograniczeń. Oczywiście podatki płacisz normalnie, w tym ten od zysków na
    giełdzie.

    Janek

  • 6. Data: 2008-01-06 08:34:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 06 Jan 2008 06:35:08 +0100, Johnson napisał(a):

    > Zapewne uzyskane przychody. Trudno sie domyśleć?

    Nie poznaję kolegi ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 7. Data: 2008-01-07 22:14:58
    Od: "Bartlomiej Bialkowski" <b...@t...pl>

    Tak jak kolega napisal, latwiej sie domyslec niz probowac pokazac siebie
    jako osoby wybitnie sztywnej i malo blyskotliwej.

    Ponawiam pytanie.
    Czy osoba bedaca na emeryturze ktora UZYSKALA przychody na GPW moze zostac
    jej pozbawiona lub moga zostac wprowadzone jakiekolwiek inne zmiany
    finansowe jak wyzszy podatek lub jakies dodatkowe oplaty. Osoba ta wciaz
    pracuje na wlasy rachunek legalnie.

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Bialkowski