  • 1. Data: 2008-01-06 10:57:31
    Temat: wyszukiwarka internetowa, prawo
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam
    Znalazlem watek, ktory w sumie odpowiedzial na moje pytania:

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/d3d64a5b06031c36/b6cb2d8bccdecabd?lnk=gst&q
    =wyszukiwarka#b6cb2d8bccdecabd

    lecz tak sie zastanawiam, jesli ktos umiesci nielegalne materialy do
    wyszukiwarki a zaznaczy, ze akceptuje regulamin serwisu [m.in. ze nie
    mozna do takich materialow umieszczac linkow], to cala
    odpowiedzialnosc spada na osobe, ktora to dodala? czy np. ja tez moge
    miec problemy?

    pozdrawiam