  • 1. Data: 2008-01-06 12:14:29
    Temat: Czy mogę legalnie nagrać a później udostępnić parę minut programu TV ?
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Witam.

    W wiadomościach na publicznie dostępnej regionalnej telewizji mówiono o
    mojej twórczości. Konkretnie chodzi o stronę internetową. Nie zostałem
    tam wymieniony jako twórca i w żaden sposób nie powiązywano tego z moją
    osobą. Ot poprostu o stronie, a ja tak się składa, że ją wykonałem.

    Nagrałem te wiadomości i chciałbym udostępnić ten reportaż online. Np.
    na owej stronie w dziale "my w mediach", albo "pisano/mówiono o nas" aby
    każdy mógł go zobaczyć.
    Dodatkowo - czy musi być to powiedzmy plik .avi hostowany na tym samym
    serwerze co rzeczowa strona, czy też mogę to po prostu wrzucić na
    YouTube i udostępnić tylko link do tego fragmentu ?

    Kolejne pytanie - jeżeli jednak konieczne jest uzyskanie zgody na
    publikację od autora/właściciela materiału to czy mogę to zrobić pisząc
    po prostu na ich oficjalny e-mail, czy też muszę zrobić to poleconym ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-06 12:33:12
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sawic" <s...@w...to.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > publikację od autora/właściciela materiału to czy mogę to zrobić pisząc po
    > prostu na ich oficjalny e-mail, czy też muszę zrobić to poleconym ?

    tak

  • 3. Data: 2008-01-06 13:03:01
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "John Cleese" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tak
    Mamusia nie nauczyła odpowiadać pełnym zdaniem i ciąć cytatów ?

  • 4. Data: 2008-01-06 14:43:24
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    John Cleese pisze:
    > tak

    Znaczy się mogę udostępnić fragment telewizyjnych wiadomości online i
    mogę to se po prostu wrzucić na YouTube i nie muszę nikogo pytać o
    zdanie. Zgadza się ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-01-06 14:48:14
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    sawic <s...@w...to.gmail.com> writes:

    [ciap]

> [...]
    > internetową. Nie zostałem tam wymieniony jako twórca i w żaden
    > sposób nie powiązywano tego z moją osobą. Ot poprostu o stronie,

    A zgłosiłeś to na policję? Tzn. fakt niepodania autora utworu?

  • 6. Data: 2008-01-06 16:13:12
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Piotr Dembiński pisze:
    > A zgłosiłeś to na policję? Tzn. fakt niepodania autora utworu?

    Hehe ;)
    No jakoś na to nie wpadłem ...
    ... i nie zamierzam.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-01-06 18:12:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:
    > sawic <s...@w...to.gmail.com> writes:
    >
    > [ciap]

    > A zgłosiłeś to na policję? Tzn. fakt niepodania autora utworu?

    No i co?

  • 8. Data: 2008-01-06 22:37:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.01.2008 sawic <s...@w...to.gmail.com> napisał/a:
    > Znaczy się mogę udostępnić fragment telewizyjnych wiadomości online i

    Nie możesz. Wysil się i przejrzyj archiwum. Temat wałkowany wielokrotnie.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2008-01-07 16:57:58
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Marcin Debowski pisze:
    > Nie możesz. Wysil się i przejrzyj archiwum. Temat wałkowany wielokrotnie.

    Szukałem tego w archiwum, ale jakoś nie mogłem znaleźć.
    No cóż - muszę poszukać bardziej.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-01-07 22:40:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 styczeń 2008 15:48
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    > A zgłosiłeś to na policję? Tzn. fakt niepodania autora utworu?

    No i co zgłosi? ,,Psie pana, telewizja mnie nie docenia''?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl