    From: Alojzy Zakalec <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Date: Sat, 15 Aug 2009 09:39:41 -0700 (PDT)

    On Aug 15, 5:27 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > przypominam towje slowa: to jego klub, moze sobie poprosic o pomoc kogo
    > chce i robic co chce.
    > z tym dyskutuje - jakim prawem taki ochroniarz np. wyrzuca mnie siła z
    > klubu, szarpiac mnie, nie pozwalajc zabrac np. kurtki.
    > Ty twierdziłes ze moze robic co chce, bo to "jego" klub, mnie wydaje sie to
    > conajmniej dziwne.

    tak ale mnie marzyłoby się abyśmy tutaj ustalili jakieś KONKRETY:
    paragrafy, rozporządzenia itp. - tak aby potem panienka ze 112 nie
    kazała mi iść do właściciela "klubu" z problemem, że "małapa"
    tarasująca wejście obiła mi pysk...

    a problem nie wydaje mi się zbyt banalny ażeby dzwonić na 112
    ludzka godność jest bardzo cenną wartością (pomimo, że coniektórzy
    tego nie rozumieją)
    także kwestia przeciwdziałania zgorszeniu publicznemu - wspomniany
    wpływ wychowaczy na adolescentnych, bardzo niestabilnych psychicznie,
    nastolatków

    na tyle niestabilych psychicznie, że wystarczy ów przysłowiowy "efekt
    motyla" aby miały zjebany życiorys