    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Date: Thu, 13 Aug 2009 09:57:23 -0700 (PDT)

    On 13 Sie, 16:29, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
    > not impressed? to poczytaj inne wypowiedzi z tego forum
    > albo też i z innych forów, jak np. tę (jest tu od razu jak można
    > wezwać policję):http://www.pora.pl/venue/enklawa-art-music-
    club
    > "dziewczyna  (20 dni temu)

    Ale co mnie obchodzą wynurzenia ludzi którzy czują się chorzy
    jeśli nie są widziani w trędi dżezi klubie mimo że to siedlisko
    dresiarzy i trzeba się ukorzyć na wstępie żeby dostąpić zaszczytu
    wstąpienia tamże?
    Jak ktoś jest na tyle bezkrytyczny, że poświęca swoją godność
    a czasem zdrowie tylko po to żeby BYĆ akurat tam bo tam
    chodzi "śmietanka" to nie mam zamiaru żałować, że dostał
    bęcki od małpoluda "ochroniarza", bo stało się to niejako
    na własne życzenie.
    Jak ktoś pisze że wszyscy mają dany
    klub za mordownię, że trzeba się płaszczyć przed dresem
    żeby wejść i jeszcze płacić za to pieniądze, to według mnie
    taki drobny incydent z obiciem wewnątrz jest bardzo
    pożyteczną i tanią lekcją która być może wpłynie w jakiś
    sposób na danego człowieka i sprawi, że ów zacznie
    używać tego, co Bozia wpakowała mu do czaszki...

    Pzdr.
    L.