  • 11. Data: 2022-07-11 20:19:56
    Temat: Re: 7 lat paki [Andrzej Lepper po Rosyjsku]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Dziecko drogie, przecież to oczywiste, że w tym wątku nie chodzi o
    > skruchę wyrażoną przez gwałciciela.

    Czy skrucha wyrażona lub nie przez szkalujących "dobre imię" misjonarzy
    zbrojnych w Iraku i Afganistanie jest też tym o co chodzi w tym wątku?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2022-07-11 20:47:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.07.2022 o 20:19, A. Filip pisze:

    > Czy skrucha wyrażona lub nie przez szkalujących "dobre imię" misjonarzy
    > zbrojnych w Iraku i Afganistanie jest też tym o co chodzi w tym wątku?

    Dziecko drogie, tłumaczyłem ci już wielokrotnie, że jeżeli ktoś
    postępuje źle, to nie znaczy, że trzeba brać z niego przykład i też
    postępować źle.
    Ich złe postępki nijak nie usprawiedliwiają złych postępków innych.

    Jest szansa, że tym razem to sobie zapiszesz (jak już wielokrotnie
    prosiłem) i przykleisz przy monitorze?
    Tobie polecam różowe:
    https://m.media-amazon.com/images/I/416I6qOs0EL._AC_
    .jpg

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2022-07-11 21:40:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > postępować źle.
    > Ich złe postępki nijak nie usprawiedliwiają złych postępków innych.

    Czyli złe postępki Rosjan z tego wątku nie usprawiedliwiają (wstecznie)
    ścigania szkalujących "dobre imię" zbrojnych misjonarzy RP3 w Iraku i
    Afganistanie? Jak dla mnie może być :-)

    Wymuszany "szacunek" jest gówno wart.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2022-07-13 20:33:03
    Temat: Re: 7 lat paki
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > "Moskiewski sąd skazał radnego jednej z dzielnic Aleksieja Gorinowa na 7
    > lat kolonii karnej za ,,rozpowszechnianie fałszywych informacji o rosyjskiej
    > armii".

    Na tłiterze jest inna wersja, skazany na nazwanie wojny wojną.

    Wojen już nie ma od 70 at. Wojny są zakazane!

    Na upartego:
    rosja skazała swojaka zupełnie po linii zachodkowej, gdyż
    zachodek też wojny nie wypowiada i żadnych "wojen" po 45 r nie toczył.

    cyt.
    Po II wojnie światowej, wraz z przyjęciem Karty Narodów Zjednoczonych,
    która zabrania prowadzenia używania siły poza aktem samoobrony (art. 51) i
    działaniem
    z upoważnienia Rady Bezpieczeństwa ONZ (art. 42)27, wiele państw dokonując
    napaści zbrojnej zaprzestało oficjalnie wypowiadać wojny. Zaczęto nawet
    unikać samego słowa ,,wojna" dla nazwania swoich działań, zastępując je taki
    określeniami
    jak np. ,,akcja policyjna" (interwencja Francji i Wielkiej Brytanii na Kanale Sueskim
    w 1956 r. czy wojna w Korei w 1953 r.)28. W

    http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.elemen
    t.mhp-f07b0152-9fe3-4c52-93a5-4efd2ffd3069/c/BTiP_20
    15_3_7_Ochmann.pdf

    I z Olina zeszło powietrze.

  • 15. Data: 2022-07-13 20:40:34
    Temat: Re: 7 lat paki [czyli Andrzej Lepper po rosyjsku]
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

> [...]
    zienia-za-nazywanie-wojny-wojna/
    > *Poseł* Andrzej Lepper został prawomocnie skazany w RP3 za pomówienie
    > "zapytaniem" z mównicy Sejmowej w 2001 5 polityków SLD i PO.
    > <ironia> Rosja "twórczo rozwija" standardy prawne RP3. <ironia>
    > Jak rozumiem w wielu demokracjach immunitet posła nie ochroni go od
    > odpowiedzialności za jazdę po pijaku ale za to co powie w czasie obrad
    > parlamentarnych.

    W PL trzymali gościa podobno jakiego agienta/"agenta RU zresztą,
    bez wyroku przez 3 lata.

    A tu jak kasta (nadzwyczajna ofkors) skazała rumuna:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_na_drug%C4%85_st
    ron%C4%99

  • 16. Data: 2022-07-13 20:57:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    alojzy nieborak <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > bez wyroku przez 3 lata.
    >

    > A tu jak kasta (nadzwyczajna ofkors) skazała rumuna:

    Tak było lepiej bo AFAIR "ABW profesjonalni" *latami* nie wysmażyli
    *formalnego* aktu oskarżenia. Odnieść wrażenie że to "mógł być" areszt
    wydobywczy nie było zbyt trudno IMHO.

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2022-07-15 00:20:50
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Jak rozumiem w wielu demokracjach immunitet posła nie ochroni go od
    > odpowiedzialności za jazdę po pijaku ale za to co powie w czasie obrad

    "Zniesławienie może przybrać zarówno formę twierdzenia, jak i formę hipotezy
    czy pytania (np. ,,czy X jest oszustem?"). Ta druga forma w pewnych sytuacjach
    może nieść ze sobą nawet większą społeczną szkodliwość z uwagi na perfidię i
    premedytację w działaniu sprawcy."

    A teraz do budy.

  • 18. Data: 2022-07-15 05:42:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

> [...]
    > może nieść ze sobą nawet większą społeczną szkodliwość z uwagi na perfidię i

    Wal się na drzewo, bo bez jawnego podania źródła/linka to jest tylko
    twoja prywatna opinia.. Cytowanie bez jawnego podania źródła jest
    kradzieżą cudzej własności intelektualnej poza granicami dozwolonego
    użytku. Naprawdę Nie wypada tego robić na grupie *prawo* .

    Ja dotąd nie przeczytałem uzasadnienia *tego* wyroku na *posła* Leppera
    który by mnie przekonał że to nie był zamach na to co posłowie robić
    (też) powinni. Zniesławienie przez posła w trakcie oficjalnych prac
    zapytaniem/"zapytaniem" IMHO *MUSI* wskazać szczególne nasilenie złej
    woli wykluczające to że poseł w dobrej wierze realizował mandat poselski.
    Ja nie widziałem nawet znaczącego wysiłku takiego uzasadnienia
    a zapamiętałem tylko popierdalanie po linii "zniesławienie (niemal) jak
    każde inne".

    Jak moje wrażenie było błędne (za słaba wtedy szukałem) i ktoś i wskaże
    uzasadnienie po tej linii *z roku wyroku* to z góry dziękuje.
    "Poprawianie/uzasadnianie *bardzo* wsteczne" mnie mało interesuje.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2022-07-16 01:04:58
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    n...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > może nieść ze sobą nawet większą społeczną szkodliwość z uwagi na perfidię i

    Toć 2/3 GWno mediów na tym jedzie. Lepper u nich podpatrzył.
    Jaka różnica? GWnomedia zajmują się pierdołami zaś Lepper zajmował się górą
    tj. forsą i ogółem, znaczy poważnymi sprawami.

  • 20. Data: 2022-07-16 09:22:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe, ile dostanie Assange za rozpowszechnianie prawdziwych informacji.

    -----