    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 7 lat paki [czyli Andrzej Lepper po rosyjsku]
    Date: Fri, 15 Jul 2022 05:42:08 +0200

    n...@o...pl pisze:

    > "Zniesławienie może przybrać zarówno formę twierdzenia, jak i formę hipotezy
    > czy pytania (np. ,,czy X jest oszustem?"). Ta druga forma w pewnych sytuacjach
    > może nieść ze sobą nawet większą społeczną szkodliwość z uwagi na perfidię i
    > premedytację w działaniu sprawcy."
    >
    > A teraz do budy.

    Wal się na drzewo, bo bez jawnego podania źródła/linka to jest tylko
    twoja prywatna opinia.. Cytowanie bez jawnego podania źródła jest
    kradzieżą cudzej własności intelektualnej poza granicami dozwolonego
    użytku. Naprawdę Nie wypada tego robić na grupie *prawo* .

    Ja dotąd nie przeczytałem uzasadnienia *tego* wyroku na *posła* Leppera
    który by mnie przekonał że to nie był zamach na to co posłowie robić
    (też) powinni. Zniesławienie przez posła w trakcie oficjalnych prac
    zapytaniem/"zapytaniem" IMHO *MUSI* wskazać szczególne nasilenie złej
    woli wykluczające to że poseł w dobrej wierze realizował mandat poselski.
    Ja nie widziałem nawet znaczącego wysiłku takiego uzasadnienia
    a zapamiętałem tylko popierdalanie po linii "zniesławienie (niemal) jak
    każde inne".

    Jak moje wrażenie było błędne (za słaba wtedy szukałem) i ktoś i wskaże
    uzasadnienie po tej linii *z roku wyroku* to z góry dziękuje.
    "Poprawianie/uzasadnianie *bardzo* wsteczne" mnie mało interesuje.

    --
    A. Filip