  • 21. Data: 2022-07-16 10:10:00
    Temat: Re: 7 lat paki [czyli Andrzej Lepper po rosyjsku]
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Wal się na drzewo, bo bez jawnego podania źródła/linka to jest tylko
    > twoja prywatna opinia..

    Obsługi google.com nie było w szkole?

    > Cytowanie bez jawnego podania źródła jest
    > kradzieżą cudzej własności intelektualnej poza granicami dozwolonego
    > użytku. Naprawdę Nie wypada tego robić na grupie *prawo* .

    Bez podania źródła/linka (wyroku) jes to tylko twoja prywatna opinia.

    > Ja dotąd nie przeczytałem uzasadnienia *tego* wyroku na *posła* Leppera
    > który by mnie przekonał że to nie był zamach na to co posłowie robić

    Na pewno sędzia jest tym niezwykle zmartwiony, że jakiegoś trolla nie udało mu
    się przekonać.

  • 22. Data: 2022-07-16 10:20:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Obsługi google.com nie było w szkole?
    > [...]

    Życie w kapitalizmie mnie nauczyło że nie odwala się cudzej roboty
    _za darmo_. Ty żyjesz dalej w "realnym socjalizmie"?

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2022-07-16 21:17:26
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Życie w kapitalizmie mnie nauczyło że nie odwala się cudzej roboty
    > _za darmo_. Ty żyjesz dalej w "realnym socjalizmie"?

    No właśnie -- chcesz mieć naukę za darmo, to zapłać prawnikowi.
    Najlepiej zanim napiszesz kolejną bzdurę.
    I tak nauczyłem ciebie za dużo jak za cenę, którą zapłaciłeś.

  • 24. Data: 2022-07-18 11:52:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 16 Jul 2022 10:20:32 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Życie w kapitalizmie mnie nauczyło że nie odwala się cudzej roboty
    > _za darmo_.

    Tym większe uznanie dla konfederastów za ich ideową postawę, bo radośnie
    robią za friko, a Prigożyn swoim trollom musi za to samo płacić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl