  • 51. Data: 2016-04-19 22:53:17
    Temat: Re: 5 miechów w więzieniu bo prokurator nie ten numer wybrał
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "masti" napisał:

    > Lech Kaczyński
    > Prezydent RP

    I co z tego ma wynikać? Nie opublikował aneksu w sprawie WSI. Podpisał
    szkodliwy da Polski treaktat z Lizbony i parę innych rzeczy. Zresztą
    wycieracie sobie gęby Lechem Kaczyńskim kiedy Wam wygodnie, a kiedy żył
    organizowaliście przeciw niemu przemysł nienawiści. Mam nadzieję, że podobni
    Tobie szkodnicy zostaną napiętnowani i ukarani. Targowiczan trzeba pokazać.

    Bzpzdr

  • 52. Data: 2016-04-19 23:12:19
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2016-04-19 o 22:25, Kamil pisze:

    > Jesteś kretynem, czy łobuzem? Czy jeśli trzech "sędziów" może uchylić każdą
    > ustawę parlamentarną to jest normalne? To po co Sejm, Senat i Prezydent? To
    > jest demokracja, czy trybunałokracja?

    Gdyby do uchylania potrzebnych byłoby 51 sędziów, to już TK byłby OK?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 53. Data: 2016-04-19 23:22:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kamil wrote:

    > Jesteś kretynem, czy łobuzem? Czy jeśli trzech "sędziów" może uchylić każdą
    > ustawę parlamentarną to jest normalne? To po co Sejm, Senat i Prezydent? To
    > jest demokracja, czy trybunałokracja? Przypominam, że TK to koń trojański
    > komuchów. Ustanowiony przez Jaruzelskiego i umocniony przez Kwaśniewskiego.
    > Trzeba ich rozpędzic na cztery strony świata.

    po to żebys poczytał Konstytucję i ją zrozumiał.
    tę przyjętą przez Suwerena, na którego tak lubia się powoływać twoi
    idole.

    I przestań tchórzu ciągle zmieniac nicki. I tak Cię widać
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-04-19 23:23:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kamil wrote:

> [...]
    > organizowaliście przeciw niemu przemysł nienawiści. Mam nadzieję, że podobni
    > Tobie szkodnicy zostaną napiętnowani i ukarani.

    chodź chodź. nie bój się. Nie chowaj się za innymi jak twój idol
    Jarosław

    > Targowiczan trzeba pokazać.

    i znowu historyczny nieuk. Targowica przy wsparciu biskupów zwalczała
    Konstytucję i działaął na rzecz Rosji. Zupełnie jak PiS

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2016-04-21 01:42:47
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" napisał:

    > Gdyby do uchylania potrzebnych byłoby 51 sędziów, to już TK byłby OK?

    Nieważna jest liczba sędziów. Mamy demokrację, albo trybunało/sędziokrację.
    Zdumiewa mnie to uporczywe trzymanie sie poglądów nabytych z telewizora. To
    kliniczny objaw lemingozy i prymitywizm poznawczy. Nie widzisz co wyprawia
    Rzepliński??? Konstruuje ustawę dla PO w celu sparaliżowania rządów PiS i
    bezczelnie bojkotuje prawo. Naród wybrał. Trudno. Trzeba to przełknąć i
    walczyć w kolejnbych wyborach. Czy nie widzisz o vo chodzi? W czyim
    interesie działała PO pod wodza Tuska (bo ograniczonej intelektualnie
    Kopaczowej nie biorę poważnie). Jak zadłużyła Polskę, ile afer mają na swoim
    koncie? I tego broni Rzepliński???

    Pzdr

  • 56. Data: 2016-04-21 01:50:53
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "masti" napisał:

    > chodź chodź. nie bój się. Nie chowaj się za innymi jak twój idol
    > Jarosław

    Nie bardzo rozumiem. Co to znaczy, że się chowam? Ty się nie chowasz za
    pseudonimem? A co do idoli. Moimi są patrioci, ludzie uczciwi i prawi. W
    przeciwieństwie do Twoich idoli.

    > i znowu historyczny nieuk. Targowica przy wsparciu biskupów zwalczała
    > Konstytucję i działaął na rzecz Rosji. Zupełnie jak PiS

    Takiego kretyństwa jeszcze nie czytałem. PiS udaje się do carycy Merkelowej
    po wsparcie? Targowica zwalczała konstyrucję, która ograniczała ich samowolę
    i ogromne przywileje. A ten wtręt o biskupach czemu ma słuzyć? Dla mnie
    biskupi, czy inni purpuraci to małpy obwieszone świecidełkami i autorytety
    dla ciemniaków. Podobnie jak inne "elity" walczące z biskupmi o władzę.

    BZPZDR

  • 57. Data: 2016-04-21 01:58:31
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "masti" napisał:

    > I przestań tchórzu ciągle zmieniac nicki. I tak Cię widać

    Kretyn wyzywa mnie od tchórzów? Od lat na news używam tego samego nicka. Za
    to Ty nie musisz niczego ujawniać, bo i tak widać, że jesteś cynicznym,
    antypolskim łobuzem. Wprowadzasz do wątków jad i nienawiść, zamiast
    merytorycznych argumentów stosujesz wycieczki personakne, Aż dziwne, że
    ludzie Ci jeszcze odpowiadają. W kadym razie u mnie lądujesz w kiblu, gdzie
    Twoje miejsce.

    BZPZDR

  • 58. Data: 2016-04-21 08:14:26
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2016-04-21 o 01:42, Kamil pisze:

    > Nieważna jest liczba sędziów.

    Skoro nieważna, to po co tego argumentu używasz?

    Mamy demokrację, albo trybunało/sędziokrację.

    Ktoś taką konstytucję uznał za swoją.

> [...]
    > Rzepliński??? Konstruuje ustawę dla PO w celu sparaliżowania rządów PiS i

    Kiedy Rzepliński przygotowywał założenia ustawy PiS był w głębokiej
    opozycji i nic nie wskazywało na to, że trzeba go będzie kiedykolwiek
    paraliżować.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 59. Data: 2016-04-21 12:50:32
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.04.2016 o 01:58, Kamil pisze:

> [...]
    > ludzie Ci jeszcze odpowiadają. W kadym razie u mnie lądujesz w kiblu, gdzie

    Ty czytasz to co napisałeś?
    Bo powyżej najpierw użyłeś argumentu ad personam a w następnej linijce
    tworzysz z tego zarzut adwersarzowi.
    Być może sam powinieneś udać się do swojego kibla żeby Twoje poglądy
    zgadzały się z czynami?

  • 60. Data: 2016-04-21 13:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    >Nie widzisz co wyprawia Rzepliński???
    >Konstruuje ustawę dla PO w celu sparaliżowania rządów PiS i

    Rzeplinski skonstruowal te ustawe dwa lata wczesniej. Wtedy jeszcze
    nikt nie wiedzial co bedzie w przyszlosci.

    Zreszta patrzac na obecne wybory, to kto wie, czy nie bedzie trzeba
    wrocic do tamtego zapisu.
    Przypominam, ze glowny celem, przynajmniej oficjalnie, bylo to, aby
    Sejm mial wystarczajaco duzo czasu na wybranie nastepcy.
    Co zaczyna byc szczegolnie potrzebne w swietle propozycji PIS, aby TK
    obradowal zawsze w pelnym skladzie - wystarczy, ze Sejm sie "spozni"
    z wyborem i TK jest sparalizowany.

    No chyba, zeby tak przyjac sprawdzone wzorce - na miesiac przed
    uplywem kandencji zamknac caly Sejm i trzymac o chlebie i wodzie poki
    nie wybiora nastepcy :-)

    >bezczelnie bojkotuje prawo.

    Ktore prawo ? To wprowadzone w jedna noc ?
    A gdyby tam byl np zapis, ze wyrok musi zapasc przy poparciu co
    najmniej 16 sedziow, nadal przy 15 osobowym skladzie, to co - TK
    mialby ocenic obowiazujaca ustawe zgodnie z procedura w niej
    wyznaczona ?

    I kto ma oceniac czy ustawa o TK jest zgodna z Konstytucja ? Ziobro
    czy Prezydent ?

    >Naród wybrał. Trudno. Trzeba to przełknąć i walczyć w kolejnbych
    >wyborach.

    Ale po to jest konstytucja, zeby w waznych sprawach nie wystarczylo
    miec 51% glosow.

    J.