  • 61. Data: 2008-02-01 16:58:13
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Mr Internet" <a...@a...pl> wrote
    > policja na blache moze wejsc tylko w przypadku powaznego podejrzenia
    > przestepostwa, np. gdy kogosmordują

    nie tak. W sytuacji niecierpiącej zwłoki mogą, co ze zwłokami ma niewiele
    wspólnego;)
    Np. jak grozi utratą dowodów itp. Wystarczy dobrze uzasadnić w praktyce.

  • 62. Data: 2008-02-01 17:07:29
    Od: "FiONA" <1...@o...eu>

    > Ale dlaczego mi to wkleiles bo nie wiem o co ci chodzi?
    >
    > HaNkA

    Bo czytanie ze zrozumieniem dane nie jest razem z umiejętnością pisania

  • 63. Data: 2008-02-01 17:18:32
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
> [...]
    > wspólnego;)
    > Np. jak grozi utratą dowodów itp. Wystarczy dobrze uzasadnić w praktyce.

    Dobra papuga wtedy jest na cene zlota. Bo podwazy kazde bleblajace
    tlumaczenie. Policja lubi zgrywac kozakow. Zwlaszcza jak moze zrobic
    nalot na chuderlawego 22-latka, ktory ani broni nie ma, ani kolesiow z
    karkami i spluwami.

    A jaki wielki SUKCES POLICJI.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 64. Data: 2008-02-01 17:19:51
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Kazde z was tak, ale "krag osob" korzysta wtedy juz z kilku. Teraz
    > jasne?

    Do podwazenia i tak.

  • 65. Data: 2008-02-01 17:22:10
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    [cut]

    Byc moze cos przegapilem, ale wydaje mi sie, ze poki co Kielce nie oglosily
    secesji i obowiazuje u nich taka sama ustawa o prawie autorskim co w reszcie
    kraju, a co sie z tym laczy prawo tzw. dozwolonego osobistego uzytku.
    Jest tez bardziej prozaiczna mozliwosc, mianowicie chlopak nie tylko
    sciagal, ale i udostepnial pliki, i to nie tylko z muzyka, ale tez z
    programi, bo poki co, zgodnie z obiazujacym KK, zarzut paserstwa nie nie
    moze dotyczyc innych plikow niz programy.

  • 66. Data: 2008-02-01 17:47:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "FiONA" <1...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Bo czytanie ze zrozumieniem dane nie jest razem z umiejętnością pisania

    Nie? Nie daja tego w pakiecie razem z IP zaraz po narodzinach? :)

    HaNkA

  • 67. Data: 2008-02-01 18:02:14
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Lut, 18:19, Mr Internet <a...@a...pl> wrote:

    > Do podwazenia i tak.

    Ustawa do podważenia? W jaki sposób?

  • 68. Data: 2008-02-01 18:12:35
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    > Ustawa do podważenia? W jaki sposób?

    Nie ustawa.

  • 69. Data: 2008-02-01 18:37:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > Jakim cudem uzytkowanie moze byc korzyscia materialna?
    Korzyścią jest brak kosztu, który powinien ponieść nabywając legalnie.
    Per analogiam - nie tak dawne wybryki fiskusa wokół bezpłatnego
    oprogramowania w firmach.

    --
    Jotte

  • 70. Data: 2008-02-01 19:19:14
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> writes:

    [ciap]

    > To w zasadzie sąd może uznać, ża korzyśc majątkową uzywanie Linuksa.

    Czyli MS może pozwać kogoś za użytkowanie systemu linuksowego
    na składaku?